ITT MINDEN MENNYEI

Fiastyúk Udvarház CsórFiastyúk Udvarház Csór a térképen

Kiváló 2024. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. szeptember 29.
Csór egy nagyobbacska község, az idegenforgalmi fővonalaktól nem is messze, mégis alig ismert. Pedig közel van ide Székesfehérvár a maga rengeteg látnivalójával, és nem egy híres-neves kastély is könnyen elérhető innen. Mi is azért választottuk dunántúli barangolásunk utolsó pihenőhelyéül a Fiastyúk Udvarházat, hogy hazaútban megnézzük a közeli Nádasdladányon a Nádasdyak kastélyát.
De mondhatjuk, hogy már előzőleg egy kisebb kastély lakói voltunk, az udvarház ugyanis még szerény megnevezés is a Fiastyúk-háznak. Megérkezik a fáradt utazó, és megpillantja a kicsinyke magaslaton a fantasztikus épületet. Lenyűgöző a látvány! Közelebb menve aztán minden lépésnél kiderül, hogy ez a hely a legapróbb részletekig magas minőséggel van stílusban tartva.
Elkerülendő a lépcsőzést, földszinti superior szobát foglaltunk, és kaptunk egy valóban szuper, tágas lakhelyet a pihenésünkhöz. Hatalmas szoba előszobával, fürdőszoba jókora káddal, külön WC-helyiség. A szobában békebeli hangulatú kovácsoltvas ágy és hármas osztatú nagytükör.
És a legkedvesebb fogadtatás személyesen az értékesítési igazgató részéről. Aki olyan reggeli kínálattal várt bennünket, ami méltó koronája volt itteni rövid tartózkodásunknak. Majd sétálgattunk még egy kicsit a ház körüli biokertben, ahol a füge már beérett, hamarosan a gránátalma is megérik.
Sajnos a ház nagyon jó hírű konyhájának főztjét nem kóstolhattuk meg, mert mi hét elején jártunk ott, az étterem pedig csak hétvégén működik. De talán majd máskor!
Mert már amikor eljöttünk, azon töprengtünk, legközelebbi kirándulásaink valamelyikébe hogyan tudjuk ismét beilleszteni a Fiastyúk Udvarházat.
Fiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - EgyébFiastyúk Udvarház Csór - Egyéb

Fiastyúk Udvarház további értékelései

2022.11.01egyedül
A Fiastyúk volt életem egyik legjobb élménye. Itt minden együtt van, ami kell. A jól átgondolt, összefogott választék a magyar és nemzetközi konyha fogásaiból nyújt izgalmas választékot. Több mint negyven bort kínálnak, főként a magyar élvonalból, köztük a birtok két saját borát. A borok...
2022.09.28a párjával
Egy fárasztó túra nap után érkeztünk erre a nagyon szép szálláshelyre. Mit mondjak? csak jót tudok írni! Tulajdonos hölgy kedves fogadtatása, a személyzet gyors kiszolgálása minden igényt kielégített. Szobánkat hamar megkaptuk, mindenhol tiszta, rendezett volt minden. A kert, a nyugalom, és a...
2020.07.28családjával
Érdemes megállni Csóron a Fiastyúk Udvarháznál. Csodás környezetben, hatalmas fűszer- és virágoskert ölelésében található az étterem és vendégház. Figyelmes és udvarias kiszolgálásban volt részünk. Az ebéd a „séf ajándékával” kezdődött, melyből már sejtettük, hogy igazi kulináris...
Károlyi Kastély Hotel & Restaurant Fehérvárcsurgó - Kedvezményes szobaár reggelivel - nyugdíjasok részére