Finom lángos, jó szívvel viszont nem tudom ajánlani....

Pedró Büfé - Fagyizó BalatonfüredPedró Büfé - Fagyizó Balatonfüred a térképen

Átlagos 2024. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2024. július 6.
A sétányon járva megkívántunk egy lángost. Egymást érik a lángosozók, de mivel itt már éppen ettek ketten, gondoltuk csatlakozunk - plusz, itt tűntek a legkényelmesebbnek a párnázott padok.

Az ott dolgozó fiatal lánykák nagyon tették magukat a szomszéd srácoknak, ami azért elég idegesítő volt, pedig én is 30 alatti vagyok... Leültünk az asztalhoz, néztük az ár nélküli (!!) magyar étlapot (persze volt árral ellátott angol és német is), majd valaki odakiabált: "Majd ide kell jönni kérni, köszi."

A lángost be se kenték fokhagymával, miután (!!) rátették a tejfölt és a sajtot, utána kiraktak a pultra egy (elvileg) fokhagymás olajat, amivel valami zseni módon nyugodtan bekenheted magadnak... Varázsold a feltét alá vagy csepegtesd a tetejére...?!

Az étel egyébként finom volt, az ára gondolom annyi, amennyi máshol is... Jó szívvel viszont még sem tudom ajánlani...
Pedró Büfé - Fagyizó Balatonfüred - Étel/italPedró Büfé - Fagyizó Balatonfüred - Külső képPedró Büfé - Fagyizó Balatonfüred - EgyébPedró Büfé - Fagyizó Balatonfüred - Étlap/itallapPedró Büfé - Fagyizó Balatonfüred - Étlap/itallap

Pedró Büfé - Fagyizó további értékelései

2024.09.19a párjával
Sajnos tegnap itt "ebédeltünk". Soha többet! Kértem egy gulyáslevest... Köze nem volt hozzá. Először kiadták, egy szem hús nem volt benne, szóltam érte, utána kiadták - szerintem ugyanazt, csak tettek bele valahonnan vagy 5 szem húst, ami olyan fővetlen volt, hogy nem lehetett megrágni. A...
2024.08.28egyedül
A Pedro büfében hosszan beszélgettünk a pultossal és a benti részben dolgozó kollegájával, hogy milyen halat adnak harcsaként. Egyikük szerint cápaharcsát, azaz pangasiust, másikuk szerint afrikai harcsát. Végül megnézték a fagyasztott hal csomagján a címkét, persze, hogy pangasius. Ez a...
2022.10.13barátokkal
A balatonfüredi sétányon járva megtaláltuk ezt a kis büfét, mely jó illatokat árasztott.Kedvet kaptunk az ebédelésre. Kellemes látvány volt a Balaton közelsége. Finom volt a gulyásleves friss kenyérrel. Az üdítő pedig jó hideg. A kiszolgálás kissé vontatott volt, igaz, hogy a sétány felőli...