Nagy halászlé specialisták vagyunk, tudjuk, hogy széles hazánkban hol vannak jó halászcsárdák, és ismerjük a jó halászlé helyeket is. Hát ez nem tartozik közéjük, a felét visszaadtuk. . Harcsaszeleteket rendeltünk még szürke harcsából. Kaptunk mélyhűtőből kivett vízzel átitatott hájas harcsaszeletet, amivel még felszívatták az olajat, ezáltal nem tudjuk mi volt gusztustalanabb, a spongya hal, az állott olajíz, vagy a halháj íze. Mindez kg/10. 000,- Ft-ért, és képesek voltak 20 dkg. halért 30 dkg-ot felszámolni 3. 000,- forintért. És még nincs vége, a kenyér 2 napos volt, a büfé koszos, repkednek a legyek, a viaszos vászon abroszokat utoljára nem tudni mikor törölték le, a személyzet is koszos és fogalma nincs a munkaszervezésről, belátni a konyhára, de inkább nem kellett volna benézni a várakozás alatt. A hölgy az ablakban összekever mindent, egy blokkra próbálják felírni a rendelést, de az sem sikerül. Végül fizetésnél kinyomtattak egy 4500,- Ft-ról szóló nyugtát, majd egy másikat 7500,- Ft. értékben. Katasztrófa volt az egész és gusztustalan. Csak megemlítem, hogy másnap a Zamárdiban ebédeltünk szintén 7500 Ft-ért, de ha zongorázni lehetne a különbséget egy hangverseny kerülne ki belőle. Nem is érthető, hogyan lehet egy büfében, ahol papírtálcán adnak ki önkiszolgáló módszerrel ilyen ételt, hogyan lehet ennyit felszámolni? . . . .