Azt gondolom, elvárható (lenne) egy ilyen probléma megoldása, hiszen ez nem egyik napról a másikra jelentkezhetett, vagyis takarításkor ezt észlelni kellett volna. Megjegyezném, hogy a takarítónő elmondása szerint a penészsor javítását már jelezték a karbantartónak, aki ez ideáig nem ért oda. Ezen túlmenően látszott, hogy a fürdőkád, és a vizesblokk többi felszerelése sem most volt takarítva. Jelezvén észrevételemet a recepción (abszolút kulturált hangnemben tettem mindezt - ennek később még jelentősége lesz) egy úr (akit vezetőnek gondolunk) kioktató hangnemben tájékoztatott arról, hogy más szobát ebben az épületben nem tudnak biztosítani, s a falu egy másik pontján szállásolnak el (ez nekünk tulajdonképpen problémát nem okozott, szeretünk sétálni). Elmenvén a másik épületbe (Pusztai ház) a vizesblokk ismét némi kívánnivalót hagyott maga után (mennyezeten fúrhattak valamit, de forgácsot és egyéb törmeléket elfeledték a zuhanyzóból feltakarítani. Ezért az észrevételért inkább már nem is szóltunk. Hideg lévén elvártuk volna a szoba fűtését, ezt nem sikerült három nap alatt sem orvosolni. Este kilenckor a radiátor jéghideg, s bár szóltunk a recepcióra, hogy valamit csináljanak, sok minden nem történt. Második nap délelőttjén egy szakember megjelent, a radiátor kifolyó sarokszelepét zártabb állapotba tette, ezzel csak azt érte el, hogy az addig langyos radiátor még hidegebb lett. Bár négy alkalommal jeleztük, hogy fázunk, egyetlen egyszer sem ajánlották fel, hogy hoznának plusz fűtést (igaz a villanyradiátort a rendszer nem is bírta volna el). Utolsó nap reggelén ismételt kérésre kaptunk póttakarót, miután éjszaka a mínusz -12 fokos hidegben 16 fok volt a szobában. Sajnos a két nap alulfűtés következtében sikeresen megfáztam, belázasodtam, így a párom unszolására a végdátum előtt hazajöttünk. Megjegyezném, bár az üzemeltető elismerte, hogy vannak, illetve voltak fűtési problémáik (nemcsak nekünk volt ez irányú rossz tapasztalatunk), de miután elmondtuk észrevételünket, hogy talán 2014-ben elvárható lenne meleg szoba biztosítása (napi 20 e Ft/2 fő részére), s hogy itt betegedtem meg, az úr, akit már az elején is több mint sértő hangnemet ütött meg, felcsapott "távgyógyítónak", s elmondta, hogy véleménye szerint már betegen érkeztem ide, úgyhogy ne is csodálkozzak, hogy ilyen állapotba kerültem. Nem volt kedvünk sem vitatkozni, sem reklamálni (igaz, mikor ezt az okfejtést, a sértő stílusban előadta, földbegyökerezett a lábunk), fogtuk magunkat, s eljöttünk. Megjegyzem, folyamatos panasz és jelzés ellenére nem történt semmi, továbbá semmilyen kompenzációt nem ajánlottak fel. (Teljes ár részleges szolgáltatásért? )
A recepciós hölgy (Fonyó Gabriella), valamint a személyzet többi tagjának kedvességét és segítőkészségét, valamint az ételek minőségét kiemelném, ennek ellenére nem tudunk jobb értékelést adni. Elgondolkodtató, hogy szabad-e ilyen hozzáállással vendéggel kommunikálni, illetve a felmerült problémát így "orvosolni". Sajnos: sohatöbbet. . .