Már párszor elmentem mellette, de most volt több idő arra, hogy be tudjak menni ráérősebben, kényelmesebben, leülni, nemcsak egy kávét rendelni. Kívülről egy csinos, modern, fiatalos, multikulti bisztró/kávézó benyomását kelti, amelynek a berendezésébe, dizánjába szemmel láthatóan sokat belefektettek, jól is néz ki a kék-fehér színvilágával. Az ajtóban egy megállótábla fogadott, miszerint várjak, amíg helyre kísérnek. Valóban, ez a szlogen értelmezhető és indokolt lehet az olyan helyeken, ahol erre egyrészt van dedikált személyzet, aki ott áll a tábla mögött, másrészt ahol a hely méretei, illetve a foglaltság indokolja ennek a rendszernek az alkalmazását. Nos, itt egyik tényező sem állt fenn. Mondjuk hiába is álldogáltam a táblánál, mert a személyzet részéről nem volt ott és nem is jött oda senki. Aztán végül a pult mögül kiabált valaki, hogy be lehet jönni, nem kell várni. Akkor minek a tábla? Miért nem veszik el, ha nincs funkciója? Zárás előtt több mint egy órával a személyzet már a zárásra fókuszált ezerrel. Egy alkalmazott a vendégtérben, az egyik vendégasztalnál nagy hangon - átkiabálva a vendégek feje felett a pult velé a többi kollégának - intézte a rendelést, egyeztette a hétvégi programot, kedélyesen, káromkodásokkal átszőve vitatták meg a többi dolgozóval a következő napok beosztását és személyes történeteket. Elképesztő. . . A hely, bár vadiúj, nemrég nyitott, a mosdó totál igénytelen. A WC deszka mérete nem passzol a WC csészével, a női WC-ben a mosdó nem működik, a kilincs kiszakadva, nem lehet becsukni az ajtót, a szemét folyik ki a szemetesből, a kinti mosdónál nincs szemetes, a használt kéztörlő galacsinok a mosdó peremén gyülekeznek. . . . undorító látvány. 3 WC kefe is volt a női mosdóban, ezek egyike csak úgy a kövön, tartó nélkül. Hol van ilyenkor a személyzet? Miért a vendégtérben sepregetnek nyitva tartási időben, és miért nem itt hátul a mosdóban, ahol pedig nagyon is indokolt lenne az intézkedés? A hátsó irodahelyiség tárva-nyitva volt a vendégtér felé, miért? Miért nem csukják be az ajtót? Ismét csak igénytelenség, nemtörődömség. A matchás és spirulinás Iced Earth Day Latte kellemes volt, bár az én ízlésemnek túlságosan édes (1450 Ft), az áfonyás pite grízes-lisztes hatású, nem egy jól sikerült desszert, nehéz volt legyűrni, fojtós volt, amelyet a bolti tömény áfonyaszósz sem tudott oldani (750 Ft). Mindezért 12% szerviz díjat is elkértek. Nem érte meg, de egy tapasztalattal több és egy illúzióval kevesebb. Pedig az áfonyát nagyon is szeretem. . .