A kávéval itt sem volt szerencsére probléma, de egyetértek az előző hozzászólóval abban, hogy sajnos itt a személyzet kiválasztása valahogy nem sikerült. Mogorva, unott, befáradt pultosok, nem igazán vendégbarát fogadtatás, hogy finoman fogalmazzak. Értem én, hogy nagy a forgalom, sok a vendég, nagy a pörgés, de egyrészt a vendéglátó szektorban ez a normális, attól megy az üzlet, ha pörög, ha sok a vendég, másokat ez pont motivál, feldob, felpörget; másrészt aki utál emberekkel dolgozni, az miért nem másik szakmát választ? Mi már rutinosan tudtuk, hogy először a pulthoz kell menni, rendelni, fizetni, várni, majd utána helyet keresni és vinni magunkkal az elkészült kávét. Bár sokan beülnek csak úgy foglalni a helyet, de azért sikerült olyan asztalt találni a belső zártabb részben, ami nem egy átjáróház, azaz nem kintre, a folyosó közepére esett, ahol a pláza vásárlói szeretnének áthaladni. A karamellás macchiato ízlett múltkor az Europarkban, így most is maradtam ennél (790 Ft).