Nevével ellentétben nemcsak csirke ételeket kínálnak, és a hasonszőrűnek gondolt Csirke-fogóval ellentétben itt inkább a többi plázás "népetetőben" is kapható jó ismert, átlagos fogásokat találjuk (Grill Tanya és hasonló kaliber). Van napi menü, ha jól emlékszem, többféle is. Az ételek előre le vannak sütve, el vannak készítve. Nem minőségi alapanyagokkal dolgoznak, szeretik sok olcsó körettel telerakni és megpúpozni a tányért. Ehhez képest árban nem tartozik az olcsók közé, inkább középkategóriás (leves + húsos főétel 1490 Ft). A vargabéles kocka meglehetősen felejthetőre sikerült. Túlfőtt tészta, nyomokban túrómorzsák, a savanykás és az édes (=cukros) ízek nem olvadtak össze, mintha nem lett volna jól összekeverve minden egymással. Futószalagszerű, érdektelen kiszolgálás. A tálcák közül több ragacsos, vizes, ételmaradékos, nincs rendesen letakarítva 2 vendég között. Vékony, eldobható műanyag tányérokat használnak, amiben nem lehet elvágni a húst.
Csirkeland Gyorsétterem - Sugár Üzletközpont válasza
Ha csak a fele igaz lenne annak amit leírt kedves Zigzag, akkor már rég bezárhattuk volna az éttermünket, amit 9 éve sikeresen működtetünk. Kicsit ellentmondásba ütközik, hogy ekkora konkurencia mellett, ami kb. 60 méterre 3 üzletet és 200méterre az Árkádban 7-8 gyorséttermet jelent, silány minőséggel és csekély kínálattal fent lehetne-e tartani.
Átlagos étteremnek titulál minket, de pl. az összes desszertünket mint pl. szilvás gombóc, lekváros nudli saját kezűleg állítjuk elő. Vagy ott a bomba jó palacsintánk. A vendégeink számon tartják melyik nap sütjük. De tovább megyek. A rántott sajtot is mi készítjük, ami csak az a la carte éttermekben szokás. Minimális a mirelit felhasználásunk. Mi még erre is hajlandóak vagyunk a vendégeinkért. Vajon egy Grill tanya, akihez hasonlított minket, megteszi-e ugyan ezt? Kötve hiszem…
Nagyon érdekes tény az is, hogy a NÉBIH által tartott random ellenőrzéskor a szakértőtől minden esetben kiemelt dicséretet kapunk. Minőségi, friss alapanyagokkal dolgozunk, ami ebben a gyorséttermi kategóriában egyáltalán nem megszokott. És ezt bele is tesszük az ételbe. Amit az összes vendégünk tud, hiszen látja, kóstolja nap mint nap.
Természetesen ennek ellenére nem tudunk mindenki szája-íze szerint főzni, ez egyszerűen lehetetlen.
Apropó az érdektelen, futószalagszerű kiszolgálásról . A pultos lányok feladata a gyors, precíz, udvarias kiszolgálás. Ez egy gyorsétterem. Itt mindenki siet, türelmetlen, gyorsan akar az ételhez jutni. Nincs idő bájcseverészésre. Ha 2 mondatnál többet váltunk egy vendéggel, a mögötte álló vendég már csúnyán néz ránk. Ha a szórakoztatás lenne a fő cél, bohócokat alkalmaznék.
A műanyag tányéroknál sajnos nincs nagy csoda, abból is a legjobbat használjuk. Arról viszont szó sem esett, hogy a műanyag étkészleteket pl. csomagolva adjuk. 9 évvel ezelőtt is így adtuk, amikor még csak a repülőn találkozhattak hasonlóval a vendégek. De mi vagyunk az igénytelenek. Tényleg…
A tálcák tisztaságáért egy külsős cég, a Clean-Tone Kft. emberei felelnek. Ezt a céget a Sugár üzletközpont alkalmazza. Ők gyűjtik, mossák el és hozzák vissza az étteremhez. Ennek ellenére ha nem tűnt tisztának, nagyon szívesen kicseréltük volna.
Egy dologra még kíváncsi lettem volna. Nagyon szép képeket készített az étteremről, sőt még a food court szemetesről is. Viszont hogy mit is evett nálunk, arról semmit. Ezek tükrében nem tűnik túl hitelesnek a véleménye. Vagy ahogy az Ön kedves szavával élve, felejthető. . .
2017. szeptember 26., Csirkeland Gyorsétterem - Sugár Üzletközpont, tulajdonos