Mi is azon a héten indultunk el a családi nyaralásra, amikor sok ezer honfitársunk is, a repülőtér meg éppen összeomlott. Sok órát kellett pluszban eltöltenünk a repülőtéren. Szintén sok utazóhoz hasonlóan mi is kaptunk emailben étkezési utalványokat a Wizzairtől (10 euro/fő), így a gyerekek döntése alapján azt a KFC-ben váltottuk be.
Nyilván mondani sem kell, hogy a kapott utalványok töredékét sem fedezték a költésünknek, hiszen itt az árak lényegesen magasabbak, mint a városban a KFC-hálózatban. A pultnál nem lehetett rendelni, csak az appokon, és már azok előtt is hatalmas sorok alakultak ki. Egyetlen pozitívum az volt, hogy a rendelés végén akciós áron, csupán 390 Ft-ért lehetett egy kávét kérni. Az étel éppen ugyanolyan volt, mint amit a KFC-nél megszokhattunk. Iszonyú nagy volt a káosz és rengeteget kellett várni a tömegben. Utána meg nem volt sehol szabad asztal, végül a földön ülve ettünk. Rémes volt, de végül szerencsére csak elindult a mi gépünk is, utána meg már ki bánta a reptéri megpróbáltatásokat?
3Ételek / Italok
2Kiszolgálás
1Hangulat
1Ár / érték arány
3Tisztaság
Itt fényképeztem:
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.
1185Budapest, Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Terminál 2