Az ittjártam.hu alapján választottam ezt a helyet.
A nyitáskor egy jóféle, igényes, az átlagosnál tágasabb, szélesebb kínálatot adó Lipóti egység volt, pizzát is lehetett kapni, szóval nemcsak reggelizni, kávézni, uzsonnázni lehet, de akár egy laza ebédre is megfelelőnek tűnt. A minap itt a környéken sétáltam, két hölgy ment be előttem az ajtón, én utánuk. Már az fura volt, hogy a kinti nyüzsgésből, élénk forgalomból egy tök üres helyre léptünk be, amely kongott az ürességtől. A két hölgy elkezdte nézegetni, gusztálni a péksüteményeket, hozzám hasonlóan ők is terveztek kávézni és itt enni valamit. A pult mögött érkezésünkkor nem volt senki, majd a pult mögötti zárt részből felbukkant két nem éppen vonzó és esztétikus külsejű eladó hölgy, akik a bent megkezdett élénk beszélgetésüket folytatták, a vásárlókra, ránk sem nézve. Az egyik potenciális vásárló hölgy még rájuk is köszönt, de nem fogadták a köszönést. Már kezdett kínossá válni a szituáció, de még ekkor sem hagyták abba a privát beszélgetésüket, amibe persze pár káromkodást is beleszőttek, és látványosan elmentek a pult másik végébe, nem álltak meg és nem szólították meg a rájuk és a kiszolgálásra váró hölgyeket. Utána még az egyik vevő hölgy kért bocsánatot (hát nem adta fel. . . ), hogy esetleg lehetne-e rendelni valamit, amire foghegyről és felháborodással a hangjában szólt vissza az egyik pultos nő, hogy mindjárt, nyugalom vagy türelem. Mi van? És egyébként ekkor sem léptek oda a vevőkhöz. Egy kicsit még figyeltem a színjátékot, hátrébb léptem az ajtó felé, és közben teljesen elment a kedvem attól, hogy itt költsem el a pénzemet, és további értékes perceket töltsek el itt az életemből, ebben a mérgező környezetben. A Lipóti vezetőségének meg üzenném, hogy esetleg fordíthatnának nagyobb figyelmet a hálózatuk minőségére, a személyzet színvonalára, persze lehet, hogy ez már akkorára nőtt, hogy nincs rá idejük, meg a piaci pozíció kapcsán még akár ez is belefér? Eleve már bent kellene tartózkodnia a személyzetnek, legalább 1 főnek az ügyféltérben a nyitva tartási időben, nekik köszönteni a vásárlókat, és megkérdezni, mit adhatnak, azonnal megkezdeni a kiszolgálást. Ez lenne a minimum. A többi meg csak utána jönne.