A kolléga, akivel ezt közöltem meglepődött, majd megkérdezte van-e foglalásom. Mondtam, hogy van, nevet is említettem, a bónuszos lapot is átnyújtottam. Ezután közölte velem, hogy még nincs kész a rendelés, foglaljak addig helyet. Látszott, hogy elfoglaltak voltak, én meg nem siettem sehova, tehát leültem és vártam. Időközben jöttek vendégek, akiket kiszolgáltak, és fél füllel mindig résen voltam, hátha nekem szólnak. Nos érintett voltam abban, amit mondtak, csak nem úgy, mint én azt gondoltam. A beszélgetés lényege az volt, hogy a bónuszbrigádon vásárlók azt hiszik, hogy ha megveszik a kupont, akkor utána már 1 órán belül az kiszolgálásra készen áll, nem tudják, hogy működik a rendszer stb. . Mivel a többi része a másik két vendégnek szólt, nem akartam hallgatózni, de sajnos nem kerülte el a figyelmemet a sok rosszalló, szúró tekintet, amit nem csak a két vendégtől, hanem az éppen műszakban levő alkalmazottaktól kaptam. Kezdtem kínosnak érezni a helyzetet, így gondoltam megszakítom a felém intézett burkolt megjegyzéseket. Mondtam, hogy előző nap beszéltem az egyik kollégájukkal, akivel ekkorra egyeztettem időpontot, mire azt a választ kaptam, hogy a tegnapi kolléga valószínűleg elfelejtette nekik mondani ezt, mivel pörgős nap volt. Ez teljesen érthető volt, és meg is jegyeztem, hogy nem akartam semmiféle problémát okozni nekik ezzel, és elnézést is kértem, bár nem voltam ludas ebben, úgy érzem. Mint említettem, a kuponból, a 2 levest nem kértem, mégis kihozták nekem, de visszaküldtem, ami újabb problémát és goromba hangnemet szült Önöktől, pedig újonnan az elnézésüket kértem. Ezek után elkészült a rendelésem, és mikor átvettem, újból sajnálkozóan megemlítettem, hogy nem akartam Önöknek problémát okozni, és Önök is mondták, hogy ezt nem így tervezték, így hát lezártnak tekintettem. Aztán jött a hidegzuhany a ,,kedves" kollégától, hogy, ha nem tetszik nyugodtan dobjam ki a következő kukába. Itt már meg se tudtam szólalni, nem tudtam mit reagálni, hiszen éppen nagyban megköszöntem a sushit, és erre ezt kapom. Mindig teljes megértéssel fordulok a szolgáltatásban dolgozók felé, én is dolgoztam ott, ezért tudom, hogy vannak rossz napok stb. És teljesen megértően fogadtam, hogy Önöknek elfelejtettek szólni, és az nem az Önök hibája, hogy nem tudtak róla. Amit viszont nem tudok megérteni, az az, hogy miért én kaptam a negatív kommenteket, az ócsárolást, mikor egy rossz szavam nem volt Önök felé, sőt többször elnézést kértem a kellemetlenség miatt, mikor aztán ez egy olyan helyzet volt amibe csak belecsöppentem. Amit meg végképp nem értek, hogy ha valamiféle bajuk van velem, akkor azt miért nem velem közlik és miért a másik két vendégnek mondogatják, akiktől aztán kapom a megvetést tükröző tekinteteket? Sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy a mai látogatásom Önöknél életem eddigi legrosszabb élménye volt, ami alatt végig megalázva és nem kívánatosnak éreztem magam.