A Rolling Rock stílus jobban bejött

Perc Bisztró BudapestPerc Bisztró Budapest a térképen

2015. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. július 23.
Évekkel ezelőtt jó párszor, kb. havi gyakorisággal megfordultunk itt, akkoriban még Rolling Rock sörözőként működött, mivel a barátaimmal a Kosztolányi tér közelébe hetente jártunk egy klubba. Ha nem a Pingvinbe ültünk be, akkor a Rolling Rockba, bár az drágább volt, de mégis igényesebb.
Az Arena Corner cseh sörözőként határozza meg magát, a csapolt sörök közül cseh színekben a Kozel és a Pilsner Urquell játszik, ezeken kívül még csapolnak Drehert és HB búzasört. A 4 centes Jéger 680 Ft-ba kerül, ezt olyan közepes árnak mondanám, a söröket pedig inkább jóárasnak.
Itt nemcsak inni, hanem enni is lehet, hétköznap kifejezetten kedvező árú fix ebédmenüt adnak (2 fogás + savanyúság vagy desszert vagy gyümölcs 980 Ft-ért), a normál étlapon szerepel jó pár cseh étel, főleg húsos ételek knédlivel, káposztával. Az ételárak egészen kedvezőek, és ahogy láttam, nagy adagokat adnak (mi legutóbb nem ettünk). Ezen kívül főleg magyaros ételek vannak.
A hely esténként főleg meccsnézésre rendezkedett be, több tévén és kivetítőn is lehet figyelni a mérkőzéseket. Sportkedvelő baráti társasággal szerintem egy egész jó kis hely.
Perc Bisztró Budapest - Külső képPerc Bisztró Budapest - Külső képPerc Bisztró Budapest - Külső képPerc Bisztró Budapest - Külső kép

Perc Bisztró további értékelései

2023.12.23a párjával
Miután nem is olyan régen a hely megváltoztatta a nevét, megújultak, új ételeket is ígértek, meg más szemléletet, adtunk még egy esélyt valamiért... miért is? Színházban voltunk, este jöttünk hazafelé, a Kalács be volt zárva, amibe pedig nagyon reménykedtem, hát, némi töprengés után maradt ez....
2021.02.05egyedül
Valaha szép emlékeim is voltak erről a helyről. Tegnap telefonon bejelentkeztem, hogy elvitelre kérek ebédet. Ma meg is jelentem a megbeszélt időpontban, délben. A helyiség sötét volt, nincs villany... egy számomra ismeretlen ember, pedig eddig szinte mindenkit látásból ismertem itt, zseblámpával...
2019.06.25egyedül
Volt már valaha, de igazán régen, problémám a hellyel, aztán akkor azt meg beszéltük, fel is dolgoztuk, ma meg újra benéztem, mert enni jó. És van, ami jobb lett, például ez a hely is. Menüt kértem, nem is egészen béltájt. Volt, persze. Egy nagy tányér zöldségleves, kedves, figyelmes, gyors...