Mint írtam 13 fős ünneplésre ültünk össze a nayg családdal. Időre érkeztük a foglalt asztalunkoz, de ez után semmi sem volt jó. Az ételek kiszáradva heverésztek a tálcákon, a pincér olyan lassú volt, hogy az első kör italt csak fél óra múlva kaptuk, illetve azt amit épp a pincér nemfelejtett el. A pótlást újabb 10 perc múlva hozta. Megjegyzem az étterem szinte üres volt. Érdekes dolog volt, hogy alkohol mentes sört kértem, a fél órás várakozás után kaptuk a hírt, hogy nincs. Erre kértünk ( sógorommal ) barack levet. Újabb hidegzuhany 10 perc múlva, az is elfogyott. Ekkor már elég mérgesen követeltük, hogy akkor legalább egy listát hozzanak, mi rendelhető egyáltalán. . . végül a házi limonádé mellett kötöttünk ki, de nem kellett volna. Szóval az egész vacsora rossz hangulatban, a kiszolgálást és a helyet erősen szídva telt el. Másnap elektronikus levélben tájékoztattam az étterem vezetőségét az esetről, hozzá téve azt is, hogy eddigi tapasztalatunk nem ez volt, és e miatt a baki miatt, bár dárga tanuló pénz volt, még nem hiszem, hogy hűtlenek leszünk hozzájuk, de azért ez mégsem járja. 1-2 nap múlva az étterem tulajdonosa személyesen hívott telefonon, hosszan, és nagyon udvariasan elnézést kért az okozott kellemetlenségért, és az egész asztaltársaságnak egy új,ingyenes lehetőséget ajánlott fel. Néhány hét kellett a csapat összeszedéséhez, hogy épp mindenki ráérjen, de összejött. Mint ha nem is ugyanaz az étterem lett volna. Gyorsaság, pontosság, jó ízek, finom ételek voltak rogyásig, amit egyébként már meg is szoktunk. Még a limonádé is olyan volt, amilyet eddig is szerettünk náluk. Mindent egybe vetve, a cég hozzáállása, és a bizonyítás miatt mindenképp kiegyenlítettnek tekitettük a számlát. Az, hogy nem levélben válaszoltak, hanem személyes hívást kaptunk, hogy amikor az időpont miatt hívtam a vezetőt azonnal tudta ki vagyok, mert elmentette a számomat, az, hogy a recepción nem kellett magyarázkodni mi járatban vagyunk, mert a hölgy fejből tudta milyen néven kapkuk a lehetőséget, mind-mind azt mutatja, hogy jó helyen voltunk, jó helyre jövünk majd vissza, mert a cégnek igenis nagyon fontos az elégedett vevő, és a visszatérő vendég. Ez úton is gratulálok ahhoz, hogy bár mindenhol ilyen elbánásban kellene részesítsék a vendégeket, mégis ez azon ritka helyek egyike, ahol ezt komolyan gondolják és meg is teszik.