Vannak olyan élethelyzetek, amikor a vendég és a vendéglátó éles érdekellentétbe kerül. Mindkettőnek érthető az álláspontja, záróra táján vagy utána a vendég inna valamit, örvend, ha beengedik, a vendéglátó viszont már a háta közepére sem kívánja a vendégeket, menne haza. A gyakorlati megoldás széles skálán mozog.
A Náncsi néni vendéglőjében húsz évvel ezelőtt le voltunk döbbenve, amikor 5 perccel zárás előtt kérés nélkül kihozták a számlát s közölték, hogy zárnak. Az aradi Tulipán borozóban a tulaj volt, hogy hajnali 3-4-ig ott maradt, ha a vendégek úgy akarták. A Wunder sörművekbe többször beengedtek záróra után. A Standard nevű helyen nem örvendtek nekünk 23 óra táján. Mivel esett az eső, nem sértődtünk meg, hanem megígértük, hogy nem mi leszünk az utolsó vendégek. Tartottuk is a szavunkat, ittunk egy Hoogardent, majd továbbálltunk. Konyha már nem volt így az ételekről nem tudok beszámolni, az italok között akadt néhány jobbacska tétel, főleg bor. Valahol a jó és az átlagos között van az italfront, de legyen 4 pont a hely jószívűségből. Lehet, hogy egyszer kipróbáljuk a konyhát is. Szervízdíjat is felszámolnak.
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.