A személyzet azonban nem volt barátságos, úgy viselkedtek, mintha valami felsőbbrendű embercsoporthoz tartoznának, és mi, vendégek lehetünk hálásak, hogy bejöhetünk ide és kiszolgálnak minket. A személyzet nem figyelmes, lassú, nem követik le az eseményeket, indokolatlanul megváratják a vendégeket. Első alkalommal, amikor ettünk volna valamit - semmi extrát, csak egy egyszerű szendvicset vagy salátát, akkor az egyik pincér hölgy kerek-perec közölte, hogy sok vendég van, 20-30 percet biztos kell várni az ételre. Hát, annyi időnk éppen nem volt, mert ennyi idő alatt már kétszer is meg tudunk enni egy ilyen szintű ételt. A következő látogatáskor - mert nem adtuk fel ilyen könnyen - csupán pár asztalnál ültek, és csak egy fiatal külföldi csapat evett is, a többi néhány vendég csak kávézott már nem voltunk ilyen keretek közé szorítva. Véleményem szerint a hely erősen túlárazott, amit a kiszolgálás színvonala mellett az ételek, italok milyensége sem indokol. A limonádé kamu, szirupos, csekély beltartalommal, a kávé sem kiemelkedő (Lavazza, nem specialty). Egy eszpresszó, illetve egy macchiato is 510 Ft-ba kerül, amelyre még 8% kötelező szervizdíjat számolnak fel. És most itt ugye újra vissza lehetne kanyarodni a kiszolgálás milyenségéhez. . . Csalódott vagyok, mert nem ezt vártam. A mosdó a felszínen szép, újnak tűnik, de nem volt WC papír, a WC ülőke félig letörve, az ajtózár nem készült el, nem zárható.