szinte sehol nincs parkolóhely, a múzeum elé állni nem szabad, a szemben lévő kanyar meg dugig van állandóan kocsival. Sebaj, megoldottuk. Hálás dolog ZigZag után írni, mert ő mindig leírja, hogy hány méter magas az épület, hány szoba, ablak stb. van rajta, és melyik téglát melyik műhelyben melyik iparos gyártotta mikor. Igazán tiszteletre méltó precizitás. Így nekem már erre nincs is gondom. Szóval, ez a kis Cell monumentális építmény, kívülről hatalmas vár, belül szép kastély, templom és minden egyszerre, csak attól függ, mit akarsz benne látni. Én kiállításokat szerettem volna. Alapvetően három típus van jelen, az emeleten egy kísérleti fotókiállítás, a másik oldalon a Budapest történeti tárlói, de az, amiért odavoltam, az lent volt a sziklapincében, az egy fantasztikus kaland! A "Testmaszkok"! Hát, mekkora hangulat, kaland, borzongás, fantázia, szépség egyszerre! Három fiatal művésznő, Bérczi Zsófia, Nagy Fruzsina és Szűcs Edit közös ötletszüleménye, megfogalmazni sem lehet, hogy mi ez, horror, a bennünk élő félelemképek alapjai, mitikus nők, mintha valami vámpírok báljáról vagy kriptából jöttek volna, ugyanakkor éppen ellenkezőleg, tiszták és sokszor szépek a ruhakompozíciók, a mozdulatok, de nem tudsz szabadulni a képüktől, a zene a falból, a pincében suhogó szél. . . alig tudom megmagyarázni vagy kifejezni. Így utólag, elnyomta a többi emelet élményét, azok, mintha leminősültek volna. Nagyon érdekes volt a cégérkiállítás, a régi szobrok terembe ültetése, az ősi nyomdagépek, kevésbé volt érdekes a kísérleti fotókiállítás, nem, ezt nem tudtam jól megfogni, maga az épület számos felfedezendő belső tér, a hatalmas templomrész így, feketén üresen meghatározó élmény is lehet, de a pince ma mindent vitt.