Átlagos 2015. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. március 23.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A szálloda eléggé elveszítette a 4*-os besorolását a 10 éve alatt. A személyzetnek abszolúlt nem érdeke, hogy a vendég jól érezze magát. A szoba tiszta, a matrac kifeküdve. Az ételek kritikán aluliak. Legfőképpen az ebéd: "dejós" és mások tészta. A wellness részleg über kicsi, árértékben viszont drága. Ha a szálloda macskájának Gouranga-nak "tupírozására" jut anyagi rész, akkor biztosan jutna nívósabb ebédre is, ami 4*-nak felel meg, de ezt a szálloda igazgatónak kellene eldöntenie, mit engedne meg az anyagi "keret". Mivel a szálloda környékén a büki fürdőn kívül más programlehetőség nincs, -szerintem- pont ezért kellene marketing szempontból a büki "szállodá-temetőn" belül olyan szolgáltatás biztosítani, hogy a kedves vendégben még csak fel sem merüljön, hogy inkább elutazik pl. Sopronba várost nézni, minthogy a Caramellben maradjon. Ha ajánlanám is bárkinek, nem jó szívvel.
Bősèges volt az ételválaszték,a tisztasàg nemigazan volt meg a szobàban,Kicsi a kültèri medence egy ekkora hotelhez kepest es hideg is a víz.A személyzet kedves,bár volt akinek èletkedve semmi.Túl van minden àrazva,a délutáni kv idő t is felszámoljak.Nem kaptuk azt...
Ágy katasztrofálisan kemény, kényelmetlen! Egy darab lelakott fotel, gardrób ajtó szinte mozdíthatatlan. Zuhanykabinon (4*) zuhanyfüggönynek titulált, (szerintem) paplanhuzat..! Klíma motor folyamatosan megy, hangos. Kezelő felület van, de csak információnak! Személyzet, ha én rájuk köszönök...
Rengeteg fiatal dolgozik, ami jó, de még nagyon gyakorlatlanok ügyfél élmény szempontból. Kevesbbet figyelnek a vendégre, mint egymásra a wellnesen, ahol gyakran nincs senki a recepción. Az animátor csak akkor van jelen, még meghírdetett program esetén is, ha a kaland toronyban nincs senki. A...