Átlagos 2016. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 16.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Szeretném értékelni a 4*os Caramell hotelt: A szemelyzet kedves es segitőkész,a kiszolgalás az étteremben is jó,viszont a választék a svédasztalos reggeli és vacsoránál eleggé gyenge volt,választékosabb lehetett volna ,pl.reggelinel hianyzott a gyümölcs és péksütemeny és hat a vacsoranál is voltak jócskán hianyosságok! A szobánk is akkoz képest hogy superior volt ...hat inkabb mondanam 3*nak...egy kicsit poros es gyanúsan tiszta,az ágy matracabol pedig kiálltak a rugok vagy nem is tudnam megmondani mi lehetett mert eleg rossz volt rajta aludni!A fürdőszobaba egy kissé berepedt régies zuhanykabin ,a wc pedig egy kicsit ferde volt... Ja es a wellnesz reszleget nem is vettük igenybe mert eleg "szegényes"volt ,inkabb atmentunk a fürdőbe minden nap. Mindenek ellenere jól éreztük magunkat:)bár én ezt a szallodat inkabb mondanam 3 mint 4csillagosnak! Köszönöm ha elolvassak az értékelesemet,nem akartam megbantani senkit ,de ha már véleményt kértek hàt leirta!:) Üdv. Gál Mónika
Bősèges volt az ételválaszték,a tisztasàg nemigazan volt meg a szobàban,Kicsi a kültèri medence egy ekkora hotelhez kepest es hideg is a víz.A személyzet kedves,bár volt akinek èletkedve semmi.Túl van minden àrazva,a délutáni kv idő t is felszámoljak.Nem kaptuk azt...
Ágy katasztrofálisan kemény, kényelmetlen! Egy darab lelakott fotel, gardrób ajtó szinte mozdíthatatlan. Zuhanykabinon (4*) zuhanyfüggönynek titulált, (szerintem) paplanhuzat..! Klíma motor folyamatosan megy, hangos. Kezelő felület van, de csak információnak! Személyzet, ha én rájuk köszönök...
Rengeteg fiatal dolgozik, ami jó, de még nagyon gyakorlatlanok ügyfél élmény szempontból. Kevesbbet figyelnek a vendégre, mint egymásra a wellnesen, ahol gyakran nincs senki a recepción. Az animátor csak akkor van jelen, még meghírdetett program esetén is, ha a kaland toronyban nincs senki. A...