Szörnyű 2017. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 11.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A hotel nagyon szép és a szolgáltatások is megfelelőek kivétel a gasztronómiai részleg melynek nagy részén (Bár kivételével) totális káosz uralkodik! Nincs vendégfogadás, nem lehetett tiszta asztalt találni, halomban áll a koszos tányér az asztalokon! A svédasztal még a 2* színvonalat sem éri el, nem beszélve arról, hogy az ételek hőfoka nem volt megfelelő egy alkalommal sem. A személyzeten látszik a szakképzetlenség, össze vissza rohangálnak és a vendég létszámhoz képest nagyon kevesen vannak! Az allergénekről szóbeli tájékoztatás kérhető de fogalmuk sem volt az ételekhez felhasznált alapanyagokról! A medencetéri bár minimális kínálatának nagy része nem elérhető! Az a'la carte étterem nem üzemel! Nagyon jó hely lenne, ha a vendéglátás részével is foglalkoznának de a kellemetlenségek miatt többet nem fogjuk ezt a szállodát választani.
Bősèges volt az ételválaszték,a tisztasàg nemigazan volt meg a szobàban,Kicsi a kültèri medence egy ekkora hotelhez kepest es hideg is a víz.A személyzet kedves,bár volt akinek èletkedve semmi.Túl van minden àrazva,a délutáni kv idő t is felszámoljak.Nem kaptuk azt...
Ágy katasztrofálisan kemény, kényelmetlen! Egy darab lelakott fotel, gardrób ajtó szinte mozdíthatatlan. Zuhanykabinon (4*) zuhanyfüggönynek titulált, (szerintem) paplanhuzat..! Klíma motor folyamatosan megy, hangos. Kezelő felület van, de csak információnak! Személyzet, ha én rájuk köszönök...
Rengeteg fiatal dolgozik, ami jó, de még nagyon gyakorlatlanok ügyfél élmény szempontból. Kevesbbet figyelnek a vendégre, mint egymásra a wellnesen, ahol gyakran nincs senki a recepción. Az animátor csak akkor van jelen, még meghírdetett program esetén is, ha a kaland toronyban nincs senki. A...