Gyenge 2017. decemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. január 6.
Ajánlom a helyet másoknak is!
December 24.én érkeztünk a szállodába 4felnőtt 2 kicsi baba három éjszakára.A szálloda már ismerős volt még a bővítés előtt többször jártunk ott.A megérkezés a szokásosan zajlott mindenki nagyon kedves segítőkész a szálloda szép a szobák tiszták világosak kényelmesek. Megérkezéskor még a becipekedésben is segítettek ami más szállodákban nem jellemző.A kicsomagolás után megnéztük a wellness részleget,a víz kellemes a medence tágas jól elférni a kicsik részére van külön medence egyszóval pihenésre teljesen tökéletes. A szauna részleg teljesen különálló tágas nagyon jó, csak kellene egy személy aki felügyeli és kézben tartja a dolgokat.Gondolok itt olyanra ,hogy szauna lepedő ha elfogy nincs aki rakjon ki,a vízadagoló kifogy nincs aki kicseréli,a fürdőruha nélküli övezet szabályait lehetőleg mindenki tartsa be,gyerekek ne futkározzanak ott ahol nincs keresnivalójuk. A vacsora viszont teljes csalódás volt számunkra. Mikor az ajtóhoz értünk (szenteste 17-től volt vacsora Mi 18,10kor értünk le)hatalmas sor állt a pultnál.Bementünk,hogy addig míg kisebb lesz a sor keresünk egy asztalt és leülünk.A következő csalódás az volt ,hogy az asztalok ahol nem ült senki teljesen tele volt használt tányérokkal de úgy,hogy a másik asztalokról is oda rakták át.Három pincér rohangált szó szerint folyt róluk a víz de nem győzték. (Egy ilyen színvonalú szállodába és nem kevés pénzért ez nem lehetne megengedni.) Kerestünk egy asztalt kb 10perc után eltűntek a piszkos tányérok így beálltuk a sorba,hogy kezdjünk vacsorázni. Azt ami a büfé asztalon volt vacsora egy IV.osztályú étterem is szégyellte volna magát és ez igaz volt a többi vacsorára és reggelire is ( 27.én a reggeli egy fokkal jobb volt de minden reggel ugyan azt adták.)és mindegy mikor mentünk,nyitáskor vagy zárás előtt mindig langyos vagy hideg volt az étel. A személyzet végig kevés volt légyszámilag (volt aki szentestétől dolgozott 27.ig)de mindet megtettek ami rajtuk múlt. Karácsonykor egy ilyen szállodában a fizetett összegért többet vártunk volna.Mélységese csalódottak voltunk még a szép környezet is csak részben tudta feledtetni a csalódottságunkat. Takarítás a 4 napban nem volt csak az elmenő szobákat takarították ki,Mi nem csináltunk piszkot de a szemetet és a pelenkákat illő lett volna elvinni. Fizetéskor az előre megbeszélt kedvezményt elfelejtették levonni mikor szóltunk kisebb egyeztetés után a (nagyon kedves segítőkész recepciós hölgy)tévedést kijavították. A végére az összegzés és tapasztalat,hogy a Caramell Premium Resotr vendégei Karácsonykor nem leszünk ezután csak ha az étkezés minőségében gyökeres változás áll be. (kb 4évvel előbbi ételek minősége,választéka)
Bősèges volt az ételválaszték,a tisztasàg nemigazan volt meg a szobàban,Kicsi a kültèri medence egy ekkora hotelhez kepest es hideg is a víz.A személyzet kedves,bár volt akinek èletkedve semmi.Túl van minden àrazva,a délutáni kv idő t is felszámoljak.Nem kaptuk azt...
Ágy katasztrofálisan kemény, kényelmetlen! Egy darab lelakott fotel, gardrób ajtó szinte mozdíthatatlan. Zuhanykabinon (4*) zuhanyfüggönynek titulált, (szerintem) paplanhuzat..! Klíma motor folyamatosan megy, hangos. Kezelő felület van, de csak információnak! Személyzet, ha én rájuk köszönök...
Rengeteg fiatal dolgozik, ami jó, de még nagyon gyakorlatlanok ügyfél élmény szempontból. Kevesbbet figyelnek a vendégre, mint egymásra a wellnesen, ahol gyakran nincs senki a recepción. Az animátor csak akkor van jelen, még meghírdetett program esetén is, ha a kaland toronyban nincs senki. A...