Szörnyű 2018. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. május 31.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Május első hetében töltöttünk itt 2 éjszakát. Standard szobaban, megengedhetetlen körülmények között. A központi klimatizació nem üzemelt, így a szobánkban IS 27 fok volt. Bejelentkezéskor erről nem kaptunk tájékoztatást, ha előre tudjuk, el sem jöttünk volna. Az étteremben vadászni kellett a megterített asztalokat, a muzsikaszó mellett verejtéktől gyöngyöző homlokkal és a hőségtől testre tapadó ruháinkban vacsorázhattunk. Pihenés ilyen körülmény között kizárt. A standard szoba minősége is kritikán aluli. A szálloda láthatóan nem lett karban tartva megépülése óta. A függöny leszakadva, a járólap a teraszon feljőve, a szőnyeget foltosan több helyen kimarta a tisztítószer, textil lámpabúrák pecsétesek, az ágyban a matracon a lepedő alatt 20 centis barna folt, és csak az ágy végében hajtottam fel a lepedőt, fürdőben elszíneződött fugák, máló vakolat a plafonon, a csempén régi furatok helyéről kilógó sziló göbök. Zuhanyfüggöny egy falatnyi tálcához, aminél manapság én nem tudok igénytelenebbet egy szállodai fürdőszobában elképzelni, tenyérlenoymatos fejvég, a WC csésze körül kellemetlen szag, nem tűnt frissen takarítottnak. 4*superior? A szállodában uralkodó hőség miatt pedig csak egy elnézést kaptunk. Télen van fűtés, vagy adjunk kölcsön pár hősugárzót? Sajnos maradéktalanul kifizettük, pedig ez egy forintot sem ért ebben a formában!
Bősèges volt az ételválaszték,a tisztasàg nemigazan volt meg a szobàban,Kicsi a kültèri medence egy ekkora hotelhez kepest es hideg is a víz.A személyzet kedves,bár volt akinek èletkedve semmi.Túl van minden àrazva,a délutáni kv idő t is felszámoljak.Nem kaptuk azt...
Ágy katasztrofálisan kemény, kényelmetlen! Egy darab lelakott fotel, gardrób ajtó szinte mozdíthatatlan. Zuhanykabinon (4*) zuhanyfüggönynek titulált, (szerintem) paplanhuzat..! Klíma motor folyamatosan megy, hangos. Kezelő felület van, de csak információnak! Személyzet, ha én rájuk köszönök...
Rengeteg fiatal dolgozik, ami jó, de még nagyon gyakorlatlanok ügyfél élmény szempontból. Kevesbbet figyelnek a vendégre, mint egymásra a wellnesen, ahol gyakran nincs senki a recepción. Az animátor csak akkor van jelen, még meghírdetett program esetén is, ha a kaland toronyban nincs senki. A...