Telefonos és email-es egyeztetéseink alapján teljesen meg voltam elégedve a hozzáállással. Érkezéskor egy kicsit furcsa volt, hogy előre kell fizetni a szobáért, amit még nem is láttunk, de nem is foglalkoztam vele. 8-an érkeztünk, baráti társaság. Az egyik szobában nem volt szappan, mire a recepciós hölgy közölte, hogy kérjenek másik szobából.
Gond még ezzel sem lett volna, előfordul a legjobb helyen is. Másnap 11-ig kellett elhagyni a szobákat, ez meg is történt. Mivel esküvőre érkeztünk a városba, így a kerthelyiségben beszélgettünk, éledeztünk ki-ki 1-1 kávé, üdítő mellett. Egyszer csak megjelent egy hölgy az aktuális fogyasztásunk számlájával, és arrogánsan közölte, hogy ki kéne fizetni. (1080 Ft-ról beszélünk. ) Mondtam, hogy ki lesz fizetve, de még fogyasztunk. Lekezelő volt és kimondhatatlanul arrogáns, hogy 11ig el kellett hagyni a szállást. Mondtuk, hogy ez meg is történt. De hogy a kerthelyiséget is, mert nekik takarítani kell. . . Az asztalra kitett pénzünkbe elkezdett belenyúlkálni. Itt már nagyon kiakadtam. . . Mondtuk, hogy amúgy nem volt szappan, mondta, hogy nem érdekli. . . Jeleztem, hogy fogyasztó vendégek vagyunk és ez okból sem, de emberileg sem engedheti meg ezt a stílust. A válasz: ő megteheti, mert ő a VEZETŐ. . . . No comment, mi soha többet nem megyünk ide. . . .
A kecskeméti repülőnap előtt szerettünk volna egy nyugodt, pihentető éjszakát itt tölteni, ehelyett az alábbiakat kaptuk: 4 főre (3 felnőtt 1 gyermek)légkondis szobát foglaltam telefonon, nem rajongok a klímáért, de tekintettel az elmúlt időszak rendkívüli hőségére fontos feltételként kértem.
Kérdésemre, hogy megerősítsem emailben a foglalást a fenti kondíciókkal, a válasz egyértelmű "nem kell" volt. A szobát amit én telfonon foglaltam előttünk pár perce érkező külföldi vendégek kapták. Kérdésemre, hogy azért kapták, mert ők külföldiek? a recepciós kisasszony részéről egyértelmű IGEN volt a válasz. Gondolkodtam rajt, hogy hazamenjünk-e, felénk Nyugat-Dunántúlon ez nem jellemző, szerintem erre sem, csak komoly mennyiségű homokszem került a gépezetbe. A szoba éjszaka elviselhetetlenül meleg volt, a 6 éves kisfiam akinek szülinapi ajándéka lett volna a repülőnap, ajándék helyett egy izzadással, vergődéssel, kínosan lassan múló éjszaka és a kipihentség hiánya végett unalomba és érdektelenségbe torkolló légi bemutató lett. Pedig a repülőnap tökéletes volt! ! ! Bárcsak a telefonos foglalást rögzítő kisasszony, aki épp akkor szabin volt, olyan precíz lenne mint a szakács, az ételek ízletesek és igényesek voltak. A hőség miatt éjjel a nyitott ablakokon az alattunk lévő zöld műanyag konténer "illata" és a közeli sertésólak összetéveszthetetlen keveréke jött be. Tényleg feledhetetlen volt. A recepciós kisasszony kérdésemre, hogy a fenti affért, hogyan szándékozza kompenzálni, feljánlotta azt az akciós árat, amit a telefonos foglalásnál a másik hölgy alapból ajánlott (légkondival! ! ! ). A reggelire kb. 45 percig vártunk, (hidegtál és tojásrántotta) ennyire bonyolult? Ui: Nem vagyok egy vendégkönyvbe beíró típus (tényleg nem), de most látva a csalás szenvedédét kivételt teszek. Összegezve: SOHA TÖBBET! ! !
1Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
1Kényelem
1Szolgáltatások
4Étkezés
3Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.