Az apartmanunk tiszta volt, modernebb a főépülethez képest, azzal elégedettek voltunk. A tulajdonos egyáltalán nem vendégbarát, sem a fia, érdekes stílusa van és ha nemtudom meg más vendégektől, hogy ő a hotel tulajdonosa, akkor bizony nem tudtam volna meg senkitől, ő ugyanis nem köszöntötte a vendégeket. De még a pultnál sem, sosem köszönt oda senkinek. A panzió a fürdő közvetlen szomszédságában van, így azt gondoltuk korlátlan átjárás van, de kiderült, hogy nem. Az étkezés elég szegényes választékkal zajlott, teljes ellátásban az ebédnél nincs is választék. . . gyerekes családok gondban lehetnek, nálunk egyik nap valamilyen főzelék volt, másik nap rakott zöldség (karfiol talán, már nem emlékszem). Volt olyan nap hogy elégedettek voltunk, többször szedtünk a vacsoránál, máskor totóztunk, hogy melyiket válasszuk, mert nem igazán tetszettek. Persze ez ízlés kérdése is lehet, a mi szájízünknek nem mindig jött be. Az apartmanok mellett volt egy kinti medence, egyszer kipróbáltuk de a tisztaságával nem igazán voltunk megelégedve, így később már nem használtuk inkább. összességében úgy értékelném, nem éri meg ennyit utazni ide, a panzió egyáltalán nem nagy szám, de legalább viszonylag olcsó. Aki ide jön, jó ha lejjebb engedi az igényeit, ez értendő a szállásra, a fürdőre és a település szolgáltatásaira is (amik konkrétan nincsenek).
Korona Panzió válasza
Kedves Barbara!
Az összeszedetlen írására pár észrevétel:
- soha senki nem ígérte Önöknek a közvetlen átjárást a fürdőbe ( hiába is gondolták így! )
- nem lehet mindig 60-70 vendég ízlésének megfelelni az étkezések során de igyekszünk
- melyik szállodában köszönti a vendégeket a tulajdonos érkezéskor?
! ? , találkozáskor mindig Mindenki köszön a vendégeknek
- a Panzió mellett nincsen medence így ezen állítása bugyutaság!
2022. augusztus 20., Korona Panzió, tulajdonos