Másnap a recepción kérdeztük, hogy az egész szállodában ilyen szobák vannak-e, mert a gyerekekkel és két három év alatti gyerekkel jönnénk júliusban, s ha igen akkor lemondjuk a foglalást. A hölgy azt mondta, az A szárnyban leszünk elhelyezve, az későbbi építésű és kényelmesebbek a szobák, fürdőszobák is. Mondtuk, hogy látni szeretnénk a szobákat ahol el leszünk helyezve. Mivel az a földszinti szoba foglalt, megmutatja az emeleti 201-es szobát, amiben ugyan most javítást végeznek, de ugyanolyan a lenti is. Tekintettel arra, hogy abban kis melegítőkonyha is volt, kértük hogy az eredetileg 103-as 104-es szobák helyett a 101-es és 104-es szobákat kapjuk majd. Azt mondta rendben mert úgysincs még kiosztva, s ráadásul még azt is beállítja, hogy később se cserélhessék el! Mikor megérkeztünk júliusban egy kisbabával és egy 2 és féléves kisgyerekkel mit kaptunk? A 103-as 104-es szobát, természetesen melegítőkonyha nélkül. Reklamálásomra a recepciós azt mondta a 101-es szobában egy külföldi vendég van, másnap jön a főnöknője, vele beszéljem meg. Másnap ugyanaz a hölgy volt ott, aki júniusban megmutatta a szobát. Azt ugyan a mai napig nem tudom hogy Ő volt-e a "főnöknő", mert se kitűzőjük, sem bemutatkozás nem volt. Hiába mondtam ki vagyok, s hogy a múlt hónapban Ő mutatta meg az egy emelettel fentebbi szobát. Azt mondta nem emlékszik hogy szobát mutatott volna és nem szokásuk lefoglalni a szobát, mert a kihasználtság a fontos. Kompenzáció a kellemetlenségért pedig náluk nincs. (Nem tudom mit állíthatott be júniusban, talán azt hogy milyen naivak vagyunk, ugyanis a számlafizetésnél más árakkal számoltak nem az ajánlatukban szereplőkkel, s természetesen nem kevesebbet akartak fizettetni. ) Egyetlen előnynek a szálloda elhelyezkedését lehetne említeni, mert a parthoz és a strandhoz közel van, az alsó út túloldalán van a strand. Az épület mindkét szárnya "lerobbant" állapotban van, valamikor fűtés is lehetett benne, mert a levágott csővégek a "felújítások" ellenére láthatók. A WC a fürdőszobában van, de a B szárnyban pl. úgy, hogy a leválasztott zuhanyozóba oldalazva lehet bemenni. Légkondicionálás, hűtőszekrény természetesen nincs, ha nem viszünk hordozható hűtőtáskát a bébiételt csak a recepción lévő közös hűtőszekrényben lehetett volna tárolni. Az éttermi felszolgáló- és a bár személyzet kivételével se mosolyt, se kedvességet nem tapasztaltunk. A zuhanyfej tartó lógott, a zuhanykilépőt - hiába lett csurom víz a zuhanyfüggöny miatt - a 4 nap alatt egyszer sem cserélték ki, hiába volt kirakva. Az erkélyen a felvált csempelapokat cementes kikenéssel pótolták. És még lenne mit írni, de nem részletezem tovább. A lényeg, hogy a Holiday Hotel Csopak szállodába soha többet nem megyünk és senkinek nem javasoljuk! ! ! Nagyszülőtől unokáig-
(Üdülésközvetítőknek személyesen is elmondom a véleményem! )