Jó 2022. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. október 9.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Remek a szálloda,de nincs lift,ezért minden alkalommal 43 lépcső fel-ugyanennyi le,s ezt naponta többször megtéve igen sok!A konyhájuk remek,ha valami kifogyott már hozták is az új tálakat,le a kalappal ezért. Sajnos hallottuk,hogy nov.-ben egy időre bezárnak mert nem tudják fenntartani ebben a nehéz anyagi helyzetben-a 10 emeletes felső 5 szintjét miért nem adják ki a sok ott tanuló diáknak?!/tök üresen áll/ lenne bevételük,s talán az albérlet ára is kevesebb lenne a sok diáknak-persze ez csak egy tipp!-bocsi,de nem tudtam megállni,hogy erről ne írjak. Üdv.:Vajdovich család Csongrádról
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Jó
Tisztaság:Kiváló
Ár / érték arány:Kiváló
Kényelem:Kiváló
Szolgáltatások:Jó
Étkezés:Kiváló
Elhelyezkedés:Kiváló
Hotel Nagyerdő további értékelései
2025.03.24a párjával
Jó
A személyzet kedves, és segítőkész volt! A szobában csupán egy ülőalkalmatosság, egy fotel volt, aminek a tisztasága erősen megkérdőjelezhető. Abba nem hogy beleülni nem volt ajánlott, de még a szennyes ruhát sem mertük rátenni. Amikor a fürdőszobában megengedtük a csapot, a szobában olyan hang...
A szállás lehetne tisztább! A recepción lehetnének kedvesebbek. Az ajtóra amit ki teszünk ,hogy nem kérünk takaritást,nincs magyar tájékoztató!Megkérdeztük miért nincs magyar tájékoztató azt mondták, biztos ilyet kaptak. A függöny nagyon koszos. Sajnos ilyen tapasztalatunk volt....
Több kisebb hiányosság, amelyeknek megoldásai másnapig húzódtak. A szobánkban gyenge, kadmiumsárga mennyezeti világítás fogadott, osszesen 2 db gyertyaizzóval a 2 burában. Ez anyaghiány miatt a 3. napra oldódott meg. Törülközőtartó leszakadva, másnapra visszacsavaroztak. Közlekedőben nem működött...