Jó 2024. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. március 25.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Nagyon örültünk, hogy a cukorbetegségünk miatt megfelelő ellátást kaphattunk félpanzió keretében. A szakácsoknak és a felszolgálóknak örök hála érte. A reggeliztető munkatársaikhoz is szívből tudunk gratulálni. Értik a dolgukat, teszik is nagyon jól, és mindig mosolyognak. A takarító személyzetet is dicséret illeti, hiszen mindig tisztaság és üres szemetes várt a szobában, amikor visszaérkeztünk a kirándulásainkból. A recepción lévő munkatársaik is mindig segítettek, információval, akár úgy, hogy a net-en keresték meg a választ a kérdéseinkre. Köszönet érte. Ami nem nyerte el a tetszésünket, az az volt, hogy a doktor nem jött csak 9 órára, így mi nem vártuk meg, eljöttünk és így nem vettünk igénybe kezelést.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Kiváló
Tisztaság:Kiváló
Ár / érték arány:Jó
Kényelem:Kiváló
Szolgáltatások:Jó
Étkezés:Kiváló
Elhelyezkedés:Kiváló
Hotel Nagyerdő további értékelései
2025.03.24a párjával
Jó
A személyzet kedves, és segítőkész volt! A szobában csupán egy ülőalkalmatosság, egy fotel volt, aminek a tisztasága erősen megkérdőjelezhető. Abba nem hogy beleülni nem volt ajánlott, de még a szennyes ruhát sem mertük rátenni. Amikor a fürdőszobában megengedtük a csapot, a szobában olyan hang...
A szállás lehetne tisztább! A recepción lehetnének kedvesebbek. Az ajtóra amit ki teszünk ,hogy nem kérünk takaritást,nincs magyar tájékoztató!Megkérdeztük miért nincs magyar tájékoztató azt mondták, biztos ilyet kaptak. A függöny nagyon koszos. Sajnos ilyen tapasztalatunk volt....
Több kisebb hiányosság, amelyeknek megoldásai másnapig húzódtak. A szobánkban gyenge, kadmiumsárga mennyezeti világítás fogadott, osszesen 2 db gyertyaizzóval a 2 burában. Ez anyaghiány miatt a 3. napra oldódott meg. Törülközőtartó leszakadva, másnapra visszacsavaroztak. Közlekedőben nem működött...