Szörnyű
2012. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2013. július 22.Nem ajánlom a helyet másoknak!
Írtam egy levelet is nekik, íme:
Tisztelt vezérigazgató Úr!
A minap tértünk haza egy felejthetetlen kirándulásunkról, amit az Önök szállodájában töltöttünk el. Minden nagyon szép, kifogástalan és jó volt egészen a szoba átadásáig. Akkor ugyan is azzal a pitiáner trükkel van a vendég meggyanúsítva, hogy eltűnt egy kisméretű törölköző. Megjegyzem a szálloda törölközőit és a tisztálkodásra bekészített dolgait nem is használtuk, azok érintetlenül ott voltak, ahogy kaptuk a szobákat, ugyan is a sajátunkat használtuk. Nagyon rosszul esett, hogy lopással vádoltak meg. Itt jegyezném meg, hogy nem csak minket ért ez a vád, hanem már nagyon sok vendég is erre panaszkodott. Ezt a szálloda alkalmazottai -többen is!- csendesen adták tudtunkra, mikor hangosan fejeztem ki nemtetszésemet a recepción és annak a telefonnal föl-alá eszeveszetten rohangáló fiatalembernek, aki állítólag átveszi a vendég után a szobákat és telefonon jelenti a recepciósnak -ekkor már a vendég a recepción várakozik- , hogy mi "hiányzik" és hogy még milyen módon lehetne a távozó vendégből egy-két ezer Ft-ot kicsavarni, mivel ekkor a távozni szándékozó vendég már teljesen kiszolgáltatott és még csak véletlenül sem tudja bebizonyítani, hogy a "hiányzó" tárgy ott volt és nem az után tűnt el érdekes módon, miközben Ő mit sem sejtve a recepció felé tartott! Mi két szobában laktunk mivel öten érkeztünk és az érkezéskor hiányzott kettő köntös az egyik szobából,-pont abból a 217-esből, ahonnét hiányzott a kisméretű törölköző!!!- amit csak másnap –és csak azért vettünk észre, mivel csak és kizárólag a köntösöket használtuk!!!-és a harmadik telefonos reklamációmra kaptunk meg. Kérdem én, ha nem reklamálok, hogy hiányzik a két köntös, akkor távozáskor azok árát is meg kellett volna térítenünk? Úgy ahogy a szobaasszony tévedett a köntösök számánál nem tévedhetett a kis törölközőknél is??? Végül is a nagy felháborodásomban megkérdeztem a recepciós hölgyet, hogy mibe is kerül vajon egy ilyen kellék azt felelte, hogy 2000 Ft. Biztos ami biztos alapon hagytam ott a szállodában 2500 Ft-ot, amiről természetesen számlát már nem kaptam. Az 500 Ft-ot pedig abból a célból hagytam ott, mivel szeretnék nyitni a szálloda részére egy un. biztosítási alapot az ilyen esetekre.
Sajnos és tudom van olyan vendég is, aki tényleg eltulajdonít a szállodából valamit, de az biztos nem azon vendégek köréből származik, aki előre megtéríti a majdani ott tartózkodásának 100%-át! A szállodának ajánlanám bevezetni a Kehidakustány-i Termál Hotel átadási módszert, ami teljesen kizárja a felesleges meggyanúsítást. Érkezéskor a szobakarórával együtt megkapja a papírt , amin fel vannak tüntetve tételenként darabszámban a szoba tartozékai, ami alapján átt tudja ellenőrizni. Távozáskor a vendég ugyan azon papír alapján a szobaasszonyoknak adja át a szoba tartozékait, amit a szobaasszony aláír, s amivel a recepción igazolja, hogy a szobát rendben át adta. Nem kell feleslegesen mobilon hívogatni 5x a recepciósnak senkit és még a fel-alá rohangáló munkaerő –„álltolvajt”- bérét meg is takarítaná a szálloda. Természetesen nem áll szándékomban kioktatni Önt, de kérem szépen gondolja át és vegye fontolóra a Kehida-i példát, hogy a jövőre és a szálloda jó hírnevére való tekintettel –amit gondolom rengeteg odaadó munkával értek el- elkerülhetők legyenek ezen felesleges problémák, mert nagyon- nagy kár lenne , ha egy ilyen gyönyörű, magas színvonalú és impozáns szálloda a rossz hírnevet hordozná.
Mindezen kellemetlen sérelmek ellenére gratulálok Önnek a szállodához, ami szinte egy 5 csillagosnak is megfelelne, melyben a személyzet a szakácsok és mindenki kifogástalan összhangban dolgoznak. Van a szollodában egy Tibor nevű /sajnos a vezeték nevét nem tudom/ fekete hajú magas pincér-felszolgáló, aki végtelenül kedves volt velünk és kifejezetten a gyerekeinkkel. Neki külön dicséret és köszönet jár! Biztos vagyok benne, hogy még meglátogatjuk Önöket, csak akkor már áttellenőrzöm még a szappanok és varrókészletek számát is!
Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!
Maradok mély Tisztelettel
K. György
Szlovákia.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet: Tisztaság: Ár / érték arány: Kényelem: Szolgáltatások: Étkezés: Elhelyezkedés: Gunaras Resort Spa Hotel további értékelései
2024.08.11a párjával
Jó
6 évvel ezelőtt írtam utoljára a szállodáról, azzal zártam az értékelést, hogy fogunk még menni. Ez így is lett, a Covid leállás miatt a 2020. és 2021. évet kihagyva minden évben eljöttünk ide, többnyire májusban vagy júniusban, legutóbb idén július végén, augusztus elején. Nyári főszezonban...
2024.07.17gyerekekkel
Szörnyű
A szoba első ránézésre szép volt, amíg a fürdőszoba ajtót be nem csuktuk. Pár órán belül csatornaszag terjengett bennt. Többször kitisztították, de ez nem segített és csereszobát se adtak. Kellemetlen recepciósok, vissza nem igazolt foglalás, lepusztult és piszkos terasz, rozsdás kültéri bútorok....
2023.10.01a párjával
Jó
A múlt héten jártam Torna megyében először ezen a helyen. A szálloda rendezett, a wellness kitünő. Az országban az egyik legjobb gyógyvíz itt található. Hiányoljuk, hogy a medencék felett nincs falióra, így nehéz kisakkozni, hogy mikor kell menni kezelésre. Elhelyezhetnének egy nyilvános csap is,...
Ezek a szállások is érdekelhetnek
Hotel Európa Gunaras Dombóvár
64.505 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
Fried Kastély Hotel Simontornya
62.896 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
Prémium Hotel Panoráma Siófok
309.000 Ft / 2 fő / 3 éjtől félpanzióval