Ebédünk története

Govinda Vegetáriánus Étterem EgerGovinda Vegetáriánus Étterem Eger a térképen

2024. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2024. július 19.
Tiszafüreden csatangoltunk éppen, amikor megláttuk a krisnásokat, egy nagyobb csapat nő meg férfi laza kánikularuhában ment az utcán, doboltak, táncoltak és énekeltek, aztán persze minden lakóra, járókelőre, mindenkire lecsaptak, hogy némi alamizsnát tarháljanak. De hát ez a dolguk, meg nem is költik rossz dolgokra. Sóval megálltunk, odarohant egy rendkívül vidám fazon, ledarálta a propagandaszöveget, mondtam, hogy ne is fáradjon, mert én járok a Krisna-völgybe Somogyvámosra, a csillaghegyi imaközpontba is, meg a szekérfesztiválokra... sebaj, mondta, de azért megvágott minket is párezer forinttal, amit szívesen adtunk. Viharosan fejlődik a világ, mondtuk, hogy nincs elég készpénzünk, rem baj, rikkantotta a nagyvidám és előkapta a fátyolruhájából a semmiből a kártyaleolvasó készüléket, így aztán... nagyon díjaztam a performance-t. és még éttermet is ajánlott, mondta, hogy feltétlenül menjünk el az egri Govindába, mert az az országban a legjobb! Na jól van, az innen pont 50 kilométer és odacsördítettem a lovak közé. Amikor odaértünk Egerbe, akkor csaptam a homlokomra, hogy persze, a fenébe, hát hogyne ismerném ezt, én raktam ide fel a tűzoltó múzeumot, meg az előtte lévő emlékművet is, a Govinda meg ott van a kapu alatt, hát persze, hogy voltam ott... Na, sebaj, bementünk ebédelni, jó hely ez, de, hogy az országban az egyik legjobb lenne, az azért elég súlyos túlzás. Gyümölcslevest választottunk habbal (tudod, Krisna is mindig habbal ette...), aztán nem vacakoltunk, legyen Govinda menü vegyesen azaz mindenből ezt-azt. Így is történt. Barátságos hely nagyon, finom az ebéd is, olcsó is, nincs ezzel a világon semmi baj, jó emberek, jó ételek, jó helyen. Amúgy leves (kis)adagja 1500 forint tálkánként, a Govinda menü jázminrizzsel meg 2590. Olyan kis egyszerű hely, de azt hiszem, minden nap nem enném ezt a kosztot. A hideg gyümölcsturmix viszont nagyon jólesett!
Govinda Vegetáriánus Étterem Eger - Étlap/itallapGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - Étel/italGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - Étel/italGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - BelsőGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - BelsőGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - EgyébGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - EgyébGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - BelsőGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - MosdóGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - MosdóGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - Külső képGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - Étel/italGovinda Vegetáriánus Étterem Eger - Étel/ital

Govinda Vegetáriánus Étterem további értékelései

2017.05.11barátokkal
Étkeztem már sok vegetáriánus étteremben, de eddig ez a legjobb közülük. A hely hangulata egyedi, ide bárki betérhet még kisbabával is. Nyugalmat áraszt és a béke szállja meg az embert. Nem csak testi, de lelki táplálék is. Az adagok bőségesek, a kiszolgáló segítőkész, hisz nem minden ételt...
2016.10.30a párjával
A kedvesemmel szeretjük Eger városát, és ezt a kiváló személyzettel dolgozó éttermet. Az ételek frissek,ízletesek,nem túl fűszeresek,és a választék is elegendő. Az éterrem tisztasága,és a mellékhelyiségek állapota ,minden igény kielégít. A személyzet kedves és segítőkész,még a vendégek is...
2016.06.20gyerekekkel
Minden alkalommal, mikor hazalátogatunk Egerbe, beütemezünk magunknak egy ebédet a Góvindában. Nem számít, milyen sűrű a programunk. Nagyon változatos a menü, különleges - de nem túl fűszeres - az ízvilág; még az újabban egyre válogatósabb kisfiam is mindig meg tudja enni:) Nekem a sütemények és...