Jó 2013. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. szeptember 26.
A szállodát régóta ismerjük, eddig mindig, mint fürdővendég vettük igénybe. Jó véleményünk volt eddig, azonban, mint szállóvendég már hiányosságokat tapasztaltunk. Ez a tisztaságra és az étteremre vonatkozik, valamint a felszolgálókra. Kicsi a választék a reggelinél és a vacsoránál pedig pláne. Azért, hogy ha valami elfogyott étel vagy üditő mindig szólni kellett nem figyeltek eléggé. A használt tányérokat is akkor vitték el ha szóltunk. Ezért kissé csalódottak vagyunk. Az sem tetszett, hogy a szaunát csak térítés ellenében lehet igénybe. Ezeket a dolgokat más 4*_os szállodában nem tapasztaltuk. Amennyiben ezeken változtatnak, örömmel fogom ajánlani barátaimnak, ismeröseimnek. Üdvözlettel
Érkezéskor és távozáskor a recepción sok a várakozási idő. A bárba egy órát ültünk de elfelejtettek kiszolgalni, úgy, hogy nem volt telthaz. A konyhán nagy a fejetlenség, az ételek után toltese akadozik és bizonyos fogasok már nyolc órakor elfogynak! A szerelmes szívek vacsorája, kettő pohár...
Hétköznap voltunk pihenni . Szauna nem működött , büfék nagy része nem volt nyitva . Recepción közömbös kiszolgálás érkezéskor és távozáskor is . Étterem , megfelelő kiszolgálás ,.Bőséges kínálat ,nagyon finom ízletes , változatos ,különleges elő ételekkel és fő ételekkel . Nagyon tetszet a...
Immár harmadik éve jövünk vissza Salirisba december 20-án, igy van összehasolitási lehetőségünk. A szolgáltatás, a tisztaság, a személyzet , a wellnes részleg kiváló! Ami feltünt, mint ha Séf váltás lett volna az előző év ételeinek rendkívüli ízei mint ha alulmaradtak volna! Összességében...