Jó 2013. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. szeptember 26.
A szállodát régóta ismerjük, eddig mindig, mint fürdővendég vettük igénybe. Jó véleményünk volt eddig, azonban, mint szállóvendég már hiányosságokat tapasztaltunk. Ez a tisztaságra és az étteremre vonatkozik, valamint a felszolgálókra. Kicsi a választék a reggelinél és a vacsoránál pedig pláne. Azért, hogy ha valami elfogyott étel vagy üditő mindig szólni kellett nem figyeltek eléggé. A használt tányérokat is akkor vitték el ha szóltunk. Ezért kissé csalódottak vagyunk. Az sem tetszett, hogy a szaunát csak térítés ellenében lehet igénybe. Ezeket a dolgokat más 4*_os szállodában nem tapasztaltuk. Amennyiben ezeken változtatnak, örömmel fogom ajánlani barátaimnak, ismeröseimnek. Üdvözlettel
Immár harmadik éve jövünk vissza Salirisba december 20-án, igy van összehasolitási lehetőségünk. A szolgáltatás, a tisztaság, a személyzet , a wellnes részleg kiváló! Ami feltünt, mint ha Séf váltás lett volna az előző év ételeinek rendkívüli ízei mint ha alulmaradtak volna! Összességében...
Csodálatos kilátás,jól felszerelt apartman,kiváló személyzet,a svédasztalos reggeli és vacsora bőséges választékú és minden igényt kielégítő.A gyógyvizes medence szuper és a wellness medencék is kellemes kikapcsolódást nyújtottak.Viszont néhány dologra ráférne a felújítás pl:lift,medencék...
A közelmúltban munkám miatt aszfaltozási és útépítési projektből adódóan Egerszalók környékén tartózkodtam, és a Hunguest Saliris Egerszalók szállodában szálltam meg. Nagyon elégedett voltam a szállással! Az apartman kényelmes volt, a személyzet barátságos, és a wellness részleg valódi pihenést...