Átlagos 2014. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. január 6.
Érkezéskor a szobára várni kellett, ez a fél óra nem lett volna gond, ha vendégként kezeltek volna bennünket. Mondjuk meghívtak volna egy italra a bárban vagy legalább a Welcome Drink kupont átadták volna. Ehhez még hozzátartozik, hogy a listán szereplő édes pezsgő csak raktáron volt, amire mintegy 2 órát kellett volna várni.( Nem csak mi vártunk) Reggelinél a narancslé és a rántotta egy 4 csillagos szállodában naponta legyen, ne csak minden másnap. A szilveszteri vacsora egyik fogása 15 perc alatt elfogyott. A szilveszteri műsor nem volt egy ilyen szállodához méltó. Nevetséges volt a táncosok amatőrsége. A szervezés szintén nem volt 4 csillagos. Egy ilyen szép szállodában, ezért az árért sokkal többet várunk el.
Immár harmadik éve jövünk vissza Salirisba december 20-án, igy van összehasolitási lehetőségünk. A szolgáltatás, a tisztaság, a személyzet , a wellnes részleg kiváló! Ami feltünt, mint ha Séf váltás lett volna az előző év ételeinek rendkívüli ízei mint ha alulmaradtak volna! Összességében...
Csodálatos kilátás,jól felszerelt apartman,kiváló személyzet,a svédasztalos reggeli és vacsora bőséges választékú és minden igényt kielégítő.A gyógyvizes medence szuper és a wellness medencék is kellemes kikapcsolódást nyújtottak.Viszont néhány dologra ráférne a felújítás pl:lift,medencék...
A közelmúltban munkám miatt aszfaltozási és útépítési projektből adódóan Egerszalók környékén tartózkodtam, és a Hunguest Saliris Egerszalók szállodában szálltam meg. Nagyon elégedett voltam a szállással! Az apartman kényelmes volt, a személyzet barátságos, és a wellness részleg valódi pihenést...