Jó 2016. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 28.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Hat éjszakát töltöttünk párommal a hotel De luxe szobájában. A sok negatív véleményt olvasva kicsi félve választottuk ezt a szállodát, de szerencsére kellemesen csalódtunk a helyben. A hotel szépen parkosított nagy területen fekszik. A szoba nagyon szép és kényelmes. A félpanziós ellátás tökéletes volt ( minőségi alapanyagokból készült ,finom,ízletes ételek).Előfordult , hogy egy kicsit várni kellett hogy feltöltsenek egy elfogyott ételt , de ez nem volt probléma ( kb.5perc). A wellness részlegben az tetszett a legjobban , hogy akár este is ücsöröghettünk a thermál vízben ( nyitva tartás:8-22 !!! :) ) . A személyzet nagyon kedves és segítőkész . Amit talán negatívumként tudnék megjegyezni, hogy a hat éjszakás ott tartózkodásunk alatt kétszer járt a szobánkban a takarító személyzet ( csak a szemetet ürítették ki és a toalett papírt töltötték fel ), ez nem megszokott egy ****-os hoteltől. Nem azt mondom , hogy nem voltak hiányosságok vagy problémák a hotelben ( pl. függöny szakadt, éjjeli lámpa nem működik, bogarak jöttek be az ablakon a kertből, NEM CSÓTÁNY !!!! , mint ahogy többen írták !!!! ) , de ezen az ember gyorsan túllép ha több pozitív inger éri. Ezt csak építő jelleggel írtam le, hátha a hotel vezetősége olvassa a véleményemet. Mindent egybevéve csodálatos hat éjszakát töltöttünk a hotelben, köszönjük a személyzet kedvességét.
Az elhelyezés jó volt, bár a bútorok már kissé kopottak! Az étkezés kiváló, bőséges, ízletes. A folyosók, a szobák tisztasága rendben volt. A wellnessben nem működött a medence, a szivattyú hibájára hivatkozva az ülő medencében nem működnek a masszázs fúvókák, a fedett medence erősen felújításra...
Jó ötlet volt és dícséretes a szobai bekészítés: Tea, kávé. Meglepetés volt számomra, hogy mindkét fürdőköpeny L-es méretű volt, de a személyzet első kérésre rögtön megoldotta a problémát a 4XL-es méretű fürdőköpeny biztosításával. Javaslom, hogy legalább 2 tőrülkőző legyen biztosítva a...
7. alkalommal voltunk Önöknél, ami azt igazolja, hogy mindig jól éreztük magunkat. Ez utóbbi 2025.03.24-26 időszakban a korábbihoz képest csalódásként éltük meg, hogy a reggelinél lecserélődött a méz és a lekvár tasakos kiszerelése. Korábban ez sokkal praktikusabb, higiénikusabb volt, mint a...