Jó 2018. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. március 18.
Ajánlom a helyet másoknak is!
3 nap 2 éjszaka februárban. A szoba: A fürdő ajtaja annyira szorult, hogy attól féltünk, hogy egyszer bent maradunk. A mosdó körül nincs pakolási lehetőség, a szappanadagoló olyan lent van, hogy nem lehet használni. A tükrön több helyen vakfolt található, valamint a csempe erősen vízköves. A terasz ajtó szigetelése rossz, a hideg húzott be az ajtó alatt. Az ágy kényelmetlen. A köntösök rongyosak. A wellness mosdójában az ott tartózkodású 3 nap alatt sem pótolták a kéztörlőt. Az élménymedencében délutánra annyira lehűtötték a vizet, hogy mindenki kijött belőle. A dögönyöző beindítására 3 óra várakozás után került sor miután szóltunk. A válasz annyi volt, hogy ki van adva, hogy le kell kapcsolniuk, ha nincs ott senki. ( csak nem volt aki vissza kapcsolja). A jacuzzi víz hőmérséklete is túl hideg volt, de a jelzés után felmelegítették.A személyzet udvarias volt. Összegezve azért jól éreztük magunkat.
Nagyon elégedettek voltunk a vacsorákkal! Nagyon ízletes ételeket fogyasztottunk. A személyzet hozzáállása, segítőkészsége, kedvessége kifogástalan! (Bár nem értettük, hogy miért fejeznek ki negatív véleményt a vendégek felé a szálloda üzletpolitikájáról) Sajnos a tisztasággal, a higiéniával...
A köntös agyonhasznált, törölköző a wellnesshez nem volt, második nap sikerült szereznünk, sehova nem lehet a vizes holmikat kiteregetni( fürdőruha, törölköző). A zuhanynak nincs ajtaja így a fürdő folyamatosan ‘úszott’. Az ételek nagyon finomak voltak, nagy volt a választék, a séf...
A szilveszteri vacsora asztala nem volt az eredeti állapotában használható, túl zsúfolt volt, A szobát csak a közölt időpont után lehetett elfoglalni, nem volt törölköző. Ezektől eltekintve minden megfelelő volt, a szálloda nagyon tetszett, a besorolásánál kedvezőbb feltételekkel rendelkezett....