Átlagos 2018. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. április 3.
Tetszett az étterem, az éttermi személyzet hozzáállása, az ételek minősége. Nem tetszett a recepciós személyzet negatív mentalitása, nem ismerik a szállodai szobákat, a szobák porosak még a szekrény polcai is,gáz szag beszivárgásával. A korai foglalás ellenére nem vették figyelembe a kéréseinket (4 generáció). Nehezen megközelíthető - több lépcső, 2 lift használatával, több lépcsővel a szobán belül. A végleges egymástól távoli elhelyezést kb . 2órán belül tudták megoldani oda-vissza hurcokodással és a recepciós vezető fiatalember ígéretét sem tartották be, miszerint kárpótolnak a kellemetlenségekért.
A szálloda felújításra szorul. Koszos, kopott, vízköves minden . A medencék vize hideg. Nem szóltak előre, hogy kazán gondjuk van, tegyük át más időpontra. Az ember wellness szállóba fürödni megy, esetleg távolról. Nem volt fairnek mondható a hozzá állasuk. Kérdéseimre kitérő válaszokat adtak,...
Előljáróban ki kell emelni, hogy ár-érték arányban a szálloda nagyon kedvező. Egy-két alapvető problémánk volt: a medence vízeinek hőfoka alacsony. Különösen ebben az évszakban szívesen ücsörögne az ember (túlnyomóan idősebb korosztály) az egyébként kellemes környezetben lévő medencékben. Erre...
Minden tökéletes volt, a szállás, a személyzet, az ételek. Rendkívül barátságos és meleg benyomást keltő volt a szálloda. Nagyon tetszett a rengeteg festmény és az egész épületben uralkodó meleg színek. Egy kicsi hiba akadt csak a szobában, hogy a tolóajtós szekrény egyik felét csak férfierővel...