Átlagos 2018. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. április 3.
Tetszett az étterem, az éttermi személyzet hozzáállása, az ételek minősége. Nem tetszett a recepciós személyzet negatív mentalitása, nem ismerik a szállodai szobákat, a szobák porosak még a szekrény polcai is,gáz szag beszivárgásával. A korai foglalás ellenére nem vették figyelembe a kéréseinket (4 generáció). Nehezen megközelíthető - több lépcső, 2 lift használatával, több lépcsővel a szobán belül. A végleges egymástól távoli elhelyezést kb . 2órán belül tudták megoldani oda-vissza hurcokodással és a recepciós vezető fiatalember ígéretét sem tartották be, miszerint kárpótolnak a kellemetlenségekért.
Mivel 3 ágyas szobát kértünk, persze, hogy csak 2 db kéztörlő méretű törölköző volt, 2 pohárral. Törölközőt nem kaptunk, válaszuk az volt, hogy nem jött meg a mosódából! A fürdőben csak a jakuzzi hőmérséklete volt kielégítő, a többit nem tudtuk használni. Hiába szóltunk, hogy hideg a viz! Kifelé...
Soha nem írtam még negatív véleményt ,de itt muszály:( A 30. Házassági évfordulónk alkalmából mentünk a szállodába,bár ne tettük volna!A szoba szép volt,de érkezésünkkor hideg.A fürdő tisztasága egyenlő a 0-val.:( Wellnes részleg nagyon jó lett volna,ha nem hideg az összes víz a jakuzzi...
A szoba fürdőszobája erősen "lelakott" volt (vastag vízkőréteg, elhasználódott csaptelepek, nehezen és hangosan járó zuhanykabin-ajtó). A szobában a sötétítőfüggöny részben le volt szakadva. A csomagajánlatban lévő bekészítések hiányoztak (pezsgő, édesség, köntös, masszázs kupon), úgy kellett...