Átlagos 2018. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. április 3.
Tetszett az étterem, az éttermi személyzet hozzáállása, az ételek minősége. Nem tetszett a recepciós személyzet negatív mentalitása, nem ismerik a szállodai szobákat, a szobák porosak még a szekrény polcai is,gáz szag beszivárgásával. A korai foglalás ellenére nem vették figyelembe a kéréseinket (4 generáció). Nehezen megközelíthető - több lépcső, 2 lift használatával, több lépcsővel a szobán belül. A végleges egymástól távoli elhelyezést kb . 2órán belül tudták megoldani oda-vissza hurcokodással és a recepciós vezető fiatalember ígéretét sem tartották be, miszerint kárpótolnak a kellemetlenségekért.
Nagyon elégedettek voltunk a vacsorákkal! Nagyon ízletes ételeket fogyasztottunk. A személyzet hozzáállása, segítőkészsége, kedvessége kifogástalan! (Bár nem értettük, hogy miért fejeznek ki negatív véleményt a vendégek felé a szálloda üzletpolitikájáról) Sajnos a tisztasággal, a higiéniával...
A köntös agyonhasznált, törölköző a wellnesshez nem volt, második nap sikerült szereznünk, sehova nem lehet a vizes holmikat kiteregetni( fürdőruha, törölköző). A zuhanynak nincs ajtaja így a fürdő folyamatosan ‘úszott’. Az ételek nagyon finomak voltak, nagy volt a választék, a séf...
A szilveszteri vacsora asztala nem volt az eredeti állapotában használható, túl zsúfolt volt, A szobát csak a közölt időpont után lehetett elfoglalni, nem volt törölköző. Ezektől eltekintve minden megfelelő volt, a szálloda nagyon tetszett, a besorolásánál kedvezőbb feltételekkel rendelkezett....