Átlagos 2018. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. április 3.
Tetszett az étterem, az éttermi személyzet hozzáállása, az ételek minősége. Nem tetszett a recepciós személyzet negatív mentalitása, nem ismerik a szállodai szobákat, a szobák porosak még a szekrény polcai is,gáz szag beszivárgásával. A korai foglalás ellenére nem vették figyelembe a kéréseinket (4 generáció). Nehezen megközelíthető - több lépcső, 2 lift használatával, több lépcsővel a szobán belül. A végleges egymástól távoli elhelyezést kb . 2órán belül tudták megoldani oda-vissza hurcokodással és a recepciós vezető fiatalember ígéretét sem tartották be, miszerint kárpótolnak a kellemetlenségekért.
Nem először voltunk itt , de nem is utoljára . Apróbb hiányosságok voltak , de a személyzet kérésünkre mindent elintézett , megoldott . Köszönet érte . Az ételek finomak , az étterem és az épület pazar , a wellness részleg gyönyörű és kielégítő . Pest felől érkezve nehéz észrevenni az amúgy is...
Kicsit félve érkeztünk a szállodába, mivel olvastam a nem túl hízelgő véleményeket. Kellemesen csalódtam. Nagyon szép környezetben van az épület. A berendezés is hangulatos. A tiffany lámpák a legszebb kilátást nyújtó étteremben, a bárpult, a wellness rész. A személyzet rendkívül kedves,...
A szálloda alkalmazottai nagyon kedvesek , de sajnos a vendégért nem sokat tudnak tenni! A szobánk tetőtéri szoba, semmi kilátás,nagyon koszos poros minden, törölközőt köntöst nem tudtak adni! Szoba felszereltsége minimális, ágy minősége elviselhetetlen ! Melegvíz nincs az egész szállodában. Az...