A Keleti Waiting Room valaha Guri sörözőként működött, de kilépett a franchiseből a tulaj és már Guri sört sem tart. Talán nem véletlenül. Viszont a legjobb főzdék nedűi folynak a kb 25 csapon, korrekt áron. A parányi beltér kissé romos, de szerethető, van egy kis teraszuk is. Nyitás óta voltam itt talán fél tucatszor.
Legutóbb a minap, amikor a Balkezes Fenyős Greyjoy dupla-IPÁJát ittam. A kiszolgálásra egyesek panaszkodnak, nekem mindig szerencsém volt, ezúttal is egy nagyon kedves hölgy szolgált ki. Szép kerek 5 pont.
A Tako ritka szerethető hely. Kommunikatív, lelkes srácok, akik akarnak valami jót csinálni. Vannak házi készítésű szószaik, ezek helyben meg is vásárolhatóak. Ittam egy kifejezetten jó német import sört, ettem mellé egy sertés tacot, fizettem 2950 forintot. A berendezés kissé szedett vedett, a kínálat minimalista, de azért megadom nekik az 5 pontot.
A Hachi a Costes Izakaya helyén nyitott, ott, ahol azelőtt meg a Nudli működött. Egyik jó hely követi a másikat. Most sem okoztak csalódást. Ettem egy szójaszószban marinált ramentojást ( 650 ft), egy kis adag Kimchit (1850 itt egy kicsit felborulva éreztem az ár/érték arányt), egy mangalica gyozát (3450 ft) meg egy Ebi katsut, magyarul tempurázott rákot (3750 ft).
Ittam egy zöldalma-koriander limonádét, ami ízlett, továbbá egy pohár Hachico sört, amiről a pincér hölgy azt állította, hogy egy japán sör, s csak véletlen a részleges névazonosság az étteremmel a férfi társa elmondta, hogy a Cecei kisüzem főzi nekik és ők nevezték el így. Én utóbbinak hiszek, annál is inkább, hogy az Unptappden nem leltem a tételt japán sörként. Ötös közeli élmény volt ez.
Szörnyű 2024. december 23. 9:01barátokkal járt itt
15
Lehetetlen volt asztalt foglalni a kívánt időpontban, előző este még nyitási idő alatt már nem vették fel a telefont, az aktuális napon a webhelyen megjelölt, nyitás előtt időpontban szintén nem vették fel, ezután már vagy foglaltat jelzett vagy leginkább szintén nem vették fel. Ennek ellenére megpróbáltunk ebédelni.
Érkezéskor számon kérték hogyhogy nincs foglalásunk, majd a foglalás lehetetlenségét beismerték (ugyanis nem létezik online vagy e-mail foglalási opció) és többszörösen szavamba vágva ostoba, -saját maguknak ellentmondásba keveredve -magyarázatokba bonyolódtak bele. A lényege az volt hogy igaz hogy csak telefonon lehet foglalni de nem veszik fel a telefont mert nem érnek rá. Esetleg menjünk el előzetesen , személyesen lefoglalni. . . Hogy esetleg mikorra lenne szabad asztal és erről informálni a betérő esetleges vendéget, szóba sem jött. Külföldi vendéggel voltunk aki konkrétan erre a helyre készült. . . . meg is lett a véleménye. . . .