Felárért rosszabbat? Ez nem korrekt. Amikor teltházas napok voltak akkor volt szinte használhatatlan a WIFI, egy 10 perces youtube videot több mint félé óra volt megnézni. Takarítás: a folyosón lévő szőnyegen napokig látszott "kosz", azaz pl cipőről lehullott falevél darbakák. Porszívózás egész héte a folyosón semmi. Vendég informálás: A szálloda össze van kötve a gyógyfürdővel, de pl arról semmi információ nem olvasható, hogy a gyógyfürdő egyes medencéinek használata mikor korlátozott. Ez kellemetlen, hogy a vendég miután átsétál, ott szembesül vele. Igaz hogy "külön cég" de az információs együttműködés nem lenne rossz, és a vendégek vagy a recepciós pultnál, vagy az átjáró ajtón kifüggesztve olvashatnák legalább az aznapi korlátozásokat a gyógyfürdőben. Étkezés: A felszolgáló személyzet nagyon rutinos, barátságos. Viszont: A kávégépek rendkívül lassúak. És tetézte hogy egy elromlott. Kialakult egy olyan egyensúlytalanság hogy a terem egyik végében működött három, a másik végében egy. Egy héten keresztül senkinek nem jutott eszébe, hogy a hártomból egyet áthelyezzenek a másik oldalra. A válasz az volt: a másik oldalon van három. (kedves vendég, te menj oda, ha akarsz kávét inni, sorbanállás nélkül) Az ételek finomak voltak, de: Érezhető a spórolás. Aránytalanul sok esténként a szószos hús, sok szafttal. Szóval inkább köretből lakjon jól a vendég. Volt olyan nap, (nov. 28) hogy a 17,30-kor induló vacsoránál 18,15-kor már elfogyott egy kurrensebb étel fajta. A vacsorsa idő 21,00-ig tart egyébként. A marha sültek (amik szintén szószos formában voltak tálalva) eléggé rágósak volt, korábbi alkalmakkor ilyen nem fordult elő.