Ár-érték arány tekintetében kiemelkedő volt, a szobák egyre erősödő kopottasságát, a fürdőszobák fokozatos lehasználtságát, a wellness hiányosságait kárpótolta a sokféle szolgáltatás, a céges rendezvények rugalmas bonyolítása, a vendéglátás, az éttermi kínálat, a személyzet kedves hozzáállása. Aztán egyszer csak történt valami és az addigi jó színvonal folyamatosan esni, majd a végére már zuhanni kezdett, kezdve a legkisebb problémával, pl. a praktikusan egy hotelben pihenés alatt elintézhető remek dolgok eltűntek (pl. pedikür), a masszőrökről ne is említsünk szót (kioktató, a vendéget lenéző stílusuk miatt egy idő után nem vettük igénybe már ezt sem, hiába lett része néhány csomagajánlatnak), de ami igazán felháborító, a szobák kifejezetten piszkosak, elhanyagoltak lettek, az évtizedes szőnyegekből vastag porfelhő szállt egy kis gyerekugrálástól, nyáron pl. simán léptünk bele karácsonyfatüskébe (nem a fenyőerdőből került oda! ), a tüzelnivaló parkettából hangyák özönlöttek, a bútorok mögött, ágy alatt éves porcicák (mit cicák, tigrisek), érkezéskor a frissen húzott ágyneműn hajszálak, a fürdőszobában padlón, kádban ugyanez, a leharcolt műanyag wcdeszka törött és folytathatnám hosszasan a felületes takarítás és az amortizáció ignorálásának nyilvánvaló együttes jeleit. Aztán az igazán szomorú tapasztalat az lett, hogy a korábban változatos ételek egy hosszabb tartózkodás alatt lehangolóan egyhangúvá váltak, kb. 4-5 naponta már ismétlődtek, volt, hogy kisebb vendéglétszámnál simán feltálaltak korábbi napról megmaradt ételeket (rántott húst pl. ), a sütemények élvezhetetlenek lettek, csupa tömény vajkrémes borzalom, a salátabárban lejárt szavatosságú, beszáradt olajos, ecetes, akármilyen üvegek, az éttermi bútorzat pedig magán viselte egy-egy hevesebb vacsora nyomait, a székek, abroszok, kenyereskosarak egyre koszlottabbak lettek, és többször majdnem hasraestünk a padlózat kiálló részeiben. A wellness olyan szinten került ebek harmincadjára, hogy nyugdíjasok áztatták fáradt lábukat a gyerekpancsolóban - na itt telt be a pohár és tavaly óta nem mentünk többet. Voltunk viszont azóta valóban 4csillagos, kiváló tisztaságú, modern felszereltségű, igazi wellness helyeken - mert ez a hotel már sehol a világon nem felelne meg a 4csillag elvárásainak. A magunk részéről ezt nagyon sajnáljuk, mert sokáig kedvencünk volt. Talán egy marketingszemléletű átalakítás és mindenre kiterjedő felújítás tudna mit kezdeni a hellyel, mert Galyatető megérdemelne egy színvonalas Grandhotelt. De addig is, amíg erre nincs pénz, ember, ötlet, akármi, csináljanak legalább egy nagytakarítást, a bútorok mögött is és akkor egy kevésbé igényes hotelbejáró réteget még megtarthatnak. Így folytatva már ezt is kétségbe vonjuk. Sajnálattal: Berka család.