A "Mekis" fagyikehelyre hajazó, vanília alapú, gyümölcs öntetes poharas fagyi adagja 1300 Ft. Néhány alkoholos italt is kínálnak, pezsgőt, Aperolt, dobozos Dreher sört. Ottjártunkkor a 4 féle panini közül csak egyféle volt kapható. Több technikai probléma is adódott, emiatt sokat kellett várakozni a rendelés felvételére és a kiszolgálásra is. Nem működött a számlázó program vagy a gép, de később sikerült ezt megoldaniuk. Érdekes volt az árképzésük, a pultra kihelyezett itallapon (ld. fotó) helyben fogyasztás és elvitel esetén eltérő árazás volt, elég jelentős árkülönbözettel (pl. latte esetén helyben 790 Ft, elvitel 955 Ft), miközben a helyben fogyasztás nem is volt érdemben értelmezhető, minden vásárló papír pohárban kapta az italát. A mobilautó melletti fa alatt volt néhány raklapos ülőhely. Minden esetre árérzékeny és tudatos vevőként nyilván a helyben fogyasztást kértem. Mire hosszas várakozás után megkaptam a kávét, meglepetésre 890 Ft-ot kértek érte. Na ez meg hogy és honnan jött? Ekkor mutatott rá az eladó hölgy az autó oldalán, belül lévő kis falragaszra, amin valóban 890 Ft-os ár szerepelt a latténál. Én meg rámutattam a pulton lévő, vendégek számára jól láthatóan kihelyezett itallapra. A fogyasztóvédelmi szabályok figyelmen kívül hagyása jeleként a drágább, 890 Ft-os árat fizettették meg velem (nem volt kedvem tovább vitázni vagy pl. panaszkönyvbe irkálni, szóval kifizettem), és a pulton lévő, alacsonyabb árakat jelző itallapot utána gyorsan eltüntették. A kávé ízre korrekt volt, de ihatatlanul forró, de nyilván nem emiatt marad számomra emlékezetes a Kávé Placc.
Kávé Placc Sástó válasza
Kedves ZigZag!
Köszönjük, hogy ellátogatott hozzánk és engedje meg, hogy néhány szóval reagáljak az értékelésre.
"Árazási trükk" -re reagálva, nem trükközünk semmivel. Az ártáblák elkészítéséért én felelek, én követtem el a hibát, melyért szíves elnézését kérem, egyben köszönöm, hogy jelezte kollégáimnak, akik valóban eltávolították a hibás ártáblát.
Véleményem szerint helyesen cselekedtek, így elkerülve további félreértéseket. Ezért egyedül én vagyok a felelős, azóta ez korrigálva lett. 2 termék árát írtam el, figyelmetlen voltam. Kérem küldje el a számlaszámát és megtérítem a különbözetet!
Amennyiben az "árazási trükk" nem erre vonatkozott, hanem arra, hogy két féle ár van feltűntetve ész Ön az olcsóbbat választotta, ennek az Áfa-törvény az oka. Helyen készült ételek és italok helyben fogyasztásánál 5% Áfa teheti a nettó árat, míg elviletel esetén 27%.
Így van az, hogy nettó ár+ vagy 5% vagy 27%. Helyben fogyasztásra van lehetőség, a vendég szabadon választhatja, hogy helyben fagyasztja el az ételt, italt vagy elviszi. Bizonyos pohár típusoknál elvileg esetén biztosított tető is az italhoz.
Egy gyorséttermi fagylalthoz hasonlította a poharas fagylaltunkat, melyet más alapanyagokból készítünk és nem öntetet teszünk rá, hanem igazi gyümölcsöt, illetve abból készül gyümölcsvelőt, melyet Olaszországból hozunk, vendégeinknek nagyon ízlik, aminek természetesen szívből örülünk.
"Néhány alkoholos italt is kínálnak, pezsgőt, Aperolt, dobozos Dreher sört. Ottjártunkkor a 4 féle panini közül csak egyféle volt kapható. Több technikai probléma is adódott, emiatt sokat kellett várakozni a rendelés felvételére és a kiszolgálásra is. Nem működött a számlázó program vagy a gép, de később sikerült ezt megoldaniuk. "
Egy 5 napos fesztivál volt a kempingben, így a Panniből valóban kifogytunk. Kérem megértését, hogy a hűtési és tárolási lehetőségeink korlátozottak, illetve a 4 napos ünnepi hétvégén az alapanyag beszerzés sem volt lehetséges. A technikai probléma több összetevős volt. Az egyik, am már említett fesztivál áramigénye. Sástó nem bővelkedik a villamos energia ellátással. Túlterhelt rendszeren osztozott mindenki, ráadásul bővített kapacitással volt minden vendéglátós. A túlterhelés sajnos gyakori áramszünetet eredményezett. Másik probléma az éjszakai vihatrok voltak. több éjszaka is volt ilyenben részünk és az online pénztárgépek térereje nem volt megfelelő. Sok idő kellett, amíg helyre állt az a rész, ami szintén rajtunk kívülálló tényező. Igen, valóban fejetlenség volt, mert vagy a levágott biztosíték miatt kellett rohanni különböző helyekre vagy a pénztárgép állása okozott gondot. És ilyenkor a munkaszüneti napok miatt lehetetlen új pénztárgépet beszerezni. Áramnál aggregátorral próbálkoztunk, de nagyon hangos volt, így azt mellőzni kellett. Mindent megtettünk azért, hogy a vendégeink ki legyenek szolgálva, de Ön is beláthatja, hogy így nehéz ezt kivitelezni. Sajnálom, hogy ilyen "pillanatot" fogott ki, nem egy kellemes, nyugodt hétvégét!
"A kávé ízre korrekt volt, de ihatatlanul forró" Köszönjük, hogy elégedett volt a kávénkkal, amely szintén olasz, Lavazza kávé. Ugyanaz, amit az olasz Lavazza kávézókban is felszolgálnak. A forrósággal sajnos nem tudunk mit kezdeni, a gép forró vizet ereszt a kávéra, csak így működik jelenlegi tudásunk szerint a kávéfőzés, de bízunk benne, hogy amint egy kicsit hűlni hagyta, már iható volt, ahogyan az étteremben a leves is kis várakozást követően ehető.
Legközelebb ha arra jár, bízunk benne, hogy kellemes élményekkel tér haza!
Üdvözlettel: a Kávé Placc csapata
2024. augusztus 29., Kávé Placc Sástó, Kávé Placc