Átlagos 2016. januárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. január 27.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A Hotel tiszta,modern-minden adott lenne a tökéletes pihenéshez,ha a személyzet értene a vendéglátáshoz. Úgy éreztük magunkat,mint a Zimmer Feri filmben-üres szálloda-vendégvárás-vendég megérkezik és csak néznek,mit is kellene vele csinálni. Wellness recepción órákon keresztül senki,aki kiadna egy köntöst,vagy adna egy törölközőt. A folyosókon erős csatorna szag,a jakuzzi vize,elhasznált,büdös. Jeleztük,de azt mondták elnézést,ezzel lezárták. Sok a külföldi üzletember,szegényeket nem tudják a vacsoránál kiszolgálni,várakoznak,eltelik fél óra,mire jön egy nyelvet némiképp beszélő recepciós. Annak ajánlom a szállodát,aki átutazó és egy éjszakára megszáll!
A Csak mi ketten akciós csomagajánlat keretében töltöttünk három éjszakát a hotelben, igazán kedvezményes áron. Kicsit meglepő, hogy itt hétvégén van a kedvezmény, de nyilván főként üzleti/hivatali utazók adják hét közben a vendégkört, mert a szálloda elsődleges szlogenje: Business & Home Otthon...
Bükk-Mátra kirándulásunk utolsó állomása volt Gyöngyös. Eredetileg Kékestetőn szálltunk volna meg, de lemondták. Hirtelen ötlet volt az Opál Hotel, de nem bántuk meg! Könnyen megtaláltuk, nagyon jó helyen van (közel a városközpont, a Mátra Múzeum). Modern, jól felszerelt. Van lift, a...
1 éjszakát töltöttünk a szállodában. Kedves segítőkész személyzet. Finom vacsora. Wellness részleget sajnos nem tudtuk kipróbálni az idő rövidsége miatt. Ha legközelebb erre járunk, biztos itt fogunk megszállni.