ott foglalják a szobákat). Nyilván minden szoba foglalt volt, így be kellett érnünk a standard szoba konyhával. Másnap ért a meglepetés. Reklamációm ellenére a számla a két szobás appartmante-ról szólt. Több mint 10 ezer Ft-tal drágábban, mint amiben valójában megszálltunk. Bánatpénz? Kedvezmény az átverés miatt? Ugyan már, ez Magyarország! Reklamáló e-mailjeimre azóta se reagáltak! A fentiektől eltekintve a szállás igényes, tiszta, az ágyak kényelmesen kemények, a konyha jól felszerelt. A konyha kiváló! A személyzet nagyon korrekt! A Mátra Kemping recepciósai megbízhatatlanok (ui. ők rögzítik a szállásfoglalást, mint megtudtam fenn az Adrenalin Kalandparkban. )
Panoráma Panzió Mátra válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a visszajelzést, és sajnáljuk, hogy a nálunk eltöltött idő nem az Önök elvárásai szerint alakult! Remélem alább sikerül részletesen kifejtenünk a probléma okát, s így a jövőben lesz lehetőségünk Önöket újból vendégül látni, hogy pozitív élményekkel helyettesíthessük a mostani kellemetlenségeket!
Az Önök foglalásában szálláshelyként apartman vagy két szobás családi szoba volt feltüntetve, ezért a kolléga az elsőnek feltüntetett apartmanba foglalt Önöknek szállást. Sajnos nem gondolt arra, hogy az apartman (ami nálunk konyhával rendelkező szobát jelent) esetében is kétlégterűt foglaljon Önöknek. Így egy egylégterű apartmant igazolt Önnek vissza, és oda is rögzítette be a foglalásukat.
Ebben az esetben félreértés történt, mert Önök nem ezt a szobatípust szerették volna foglalni, ezért elnézésüket kérjük! Amennyiben Ön a visszaigazolásunk megérkezése után jelezte volna a kollégának, hogy nem megfelelő szállástípust igazoltunk Önnek vissza, még tudtunk volna módosítani a foglaláson, de utólag az Önök megérkezésekor már sajnos nem volt módunk a hiba kiküszöbölésére, mivel a panziónk telt házzal üzemelt az adott hétvégén.
Sajnáljuk, hogy nem sikerült az itt tartózkodása alatt jóvátenni a félreértést. Ami a szobaár különbözetet illeti, azt még a helyszínen módosították Önnek a kollégák, így nem kellett a drágább apartman árát megfizetnie, ahogyan azt a reklamációjában írta. A reklamáló levelére azért nem kapott írásban választ, mert azokat az itt tartózkodása alatt írta, és kollégáim személyesen tájékoztatták a lehetőségekről, illetve orvosolták a számlázási problémát.
Reméljük, hogy adnak még esélyt a Panziónknak, hiszen mi büszkék vagyunk rá, hogy visszatérő vendégeink családias, figyelmes vendéglátókként gondolnak ránk!
Üdvözlettel:
Panoráma Panzió vezetősége
2017. április 19., Panoráma Panzió Mátra, PR manager