Érkezéskor hiányoltuk az üdvözlő vagy köszöntő italt. Ezt az italformát a szállodaiparban előszeretettel használják, ahol az érkező vendéget a recepción vagy a szobájában egy pohár pezsgővel vagy egyéb alkoholmentes itallal fogadják. Ez itt elmaradt. A második meglepetés bejelentkezésünk alkalmával ért. A recepciós hölgy alig beszélt magyarul! Gyanítjuk, hogy nagy volt a román vendégek aránya, akik szilveszterezni érkeztek a szállodába, így egy román hölgy lehetett a kisegítő recepciós. (Utána már nem láttuk) Zavarba ejtő lehet, amikor az ember nem érti mit mond a recepciós a szállodában, (Magyarországon vagyunk)! Azt is furcsának találtuk, hogy a parkolásért külön kell fizetni, ez máshol általában a szálláshoz jár. Glutén, cukor, és tejmentes ételeket hiányoltuk. Mindketten gluténérzékenyek vagyunk. A reggeli italautomaták valamelyikében a narancslé erősen vizezett, édes, szinte ihatatlan volt. Mikor szóvá tettük a felszolgáló csak annyit közölt, hogy ők "csak meg akarják édesíteni az életünket"! ? Egyébként a svédasztalos reggeli és vacsora felhozatala bőséges, változatos és ízletes volt. Nagyon meleg volt a szoba, sok volt a bogár, éjjel is szellőztetni kellett. Nem volt a szobában vízforraló, pedig egy 4*-os szállodánál ma már alapvető tartozék. A december29-én meghirdetett Retro Party nagy csalódást jelentett nem csak nekünk, hanem általánosságban a vendégek körében is. Gondolom nem mondunk újat azzal, hogy a zene ősidők óta az egyik legkedveltebb eszköze az emberiségnek az érzelmek és hangulatok kiváltásához vagy azok kezeléséhez. A DJ pult előtt álló hölgyön kívül kevesen élvezték a zenét. A techno egy olyan zenei platform, amelyben nincsenek gátlások, határok és minden megengedett, mindez olyan követhetetlen formában kifejezve, ami a zenehallgatók többsége számára (idősebb korosztály) már túl sok, értelmezhetetlen és befogadhatatlan. Kevesen voltak rá kíváncsiak és estére már fokozatosan csökkent az egyébként is gyér közönség érdeklődése! A techno más-más hatást érhet el személyenként: egyesek számára kitárja a világot, míg mások számára pont, hogy segít kizárni azt. Ezeket a zenéket a közvélekedés szerint igencsak nagy kihívás keverni! December 30-án hangulatos városnéző körsétát tettünk, melynek keretében fedezhettük fel Gyula látványosságait. A Gyulai vár, az Almásy-kastély a Várfürdő, a 100 éves Cukrászda, parkok és még sok más városfelfedező séta nyújtott különleges élményt. Dec 31-én a télen-nyáron működő Gyulai Várfürdő gyógymedencéinek egyikében töltődtünk fel, amihez köntös a recepción volt bérelhető. Ezt is furcsának találtuk, hiszen általában egy 4*-os szálloda térítésmentesen biztosítja a fürdőköpenyt a felnőttek számára. (Bekészítve) A Várfürdőben derült ki, hogy mindkét köntös kritikátlan állapotban volt ( piszkos, foltos). Ha tömören kellene összefoglalni: lelakott állapotban kaptuk! A szilveszteri menetrenddel kapcsolatban hiányoltuk a vendégek köszöntését a szálloda vezetősége részéről, ezt két mondatban a zenét szolgáltató RICSI TRIÓ tette meg. A svédasztalos Szilveszteri Gálavacsora menü (hideg tálak, leves, meleg ételek, köretek és desszertek) igazi kulináris élményt kínáltak. A Ricsi Trió zenekar a hagyományos mulatós zenék mellett osztatlan sikerrel játszott party és retro slágereket, felejthetetlenné téve az év utolsó napját! Óriási köszönet a profi munkájukért, akik fáradhatatlanul a kívánságokat is teljesítve egész este és éjszakába nyúlóan is remek hangulatot varázsoltak. Mielőtt elhangzott volna a magyar himnusz, a pezsgő osztása kaotikus volt! 23:30-24:00 között osztották, de egy perccel Újév előtt még nem volt a kezünkben szilveszter emblematikus itala! A vendégek, akiknek nem jutott, tálcáról kapkodták az utolsó pillanatban! Nekünk csak fél pohárral jutott! A felszolgálás amatőr kategóriába tartozott! Újév napján is volt még részünk meglepetésben. A reggeli kései vagy csúsztatott időben állt a vendégek rendelkezésére 10:00 h-tól! Nekünk 09:00h-kor indulni kellett, így étlen-szomjan kellett távoznunk! Pedig az ár tudomásunk szerint tartalmazta még a reggelit! Finoman mondva nem voltak kedvezőek a benyomásaink! Mindezeket a szálloda felé segítőszándékkal írtuk, de egyben a leendő vendégek tájékoztatására is.
Aqua Hotel válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen értékelését.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem mindennel volt elégedett szállodánkban.
A jövőben igyekszünk javítani a felsorolt szolgáltatásokon.
Szeretnénk megjegyezni, hogy szállodánk egy 3 csillagos besorolású létesítmény, és ennek megfelelően igyekszünk szolgáltatásainkat a lehető legjobb színvonalon biztosítani ezen kategória keretein belül. Természetesen minden visszajelzés fontos számunkra, hiszen ezek segítségével folyamatosan törekszünk a fejlődésre, hogy vendégeink igényeit még jobban kielégíthessük.
Reméljük, hogy azért hamarosan vendégünkként üdvözölhetjük.
Üdvözlettel:
Aqua Hotel Gyula
2025. január 16., Bertalan-Kovács Kata, Aqua Hotel