Gyenge
2019. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. november 20.Nem ajánlom a helyet másoknak!
Megfelelő vezetés mellett sokkal többet ki lehetne hozni ebből a szállodából. Nincs gazdája a hotelnek. Némi vendéglátós múlttal a hátam mögött, illetve vendégként más szállodákban szerzett tapasztalattal, kifejezetten zavart egy csomó dolog.
Még meg sem érkeztünk, és már más névre kaptam a válaszlevelet. Direkt előre megkérdeztem, hogy tejallergiás révén, ugye tudnak növényi tejet biztosítani a reggelihez? Válasz: Nem. (Megj.: Tesco, Aldi, Lidl , Dm gyalog is elérhető távolságra van. Mindegyikben lehet kapni.) Manapság egy négycsillagos hotelnél alap az ételallergiások kiszolgálása.
Érkezésünkkor ugyan azt mondta a recepciós hölgy, hogy megoldja mégis -miután észrevételeztem a kollégája korábbi írásbeli kommunikációját-, de ezt mi 4 nap alatt nem tapasztaltuk.
Vendégnek soha nem mondjuk/írjuk azt, hogy nem. Ez alap.
Ami legjobban kiverte a biztosítékot: az étterem igénytelensége illetve a személyzet udvariatlansága. Érkezéskor még egy visszaköszönés sem volt, nemhogy előre köszönt volna a recepciós hölgy... Legalább negyedórát álltunk egy helyben, -a hölgy halál nyugalommal beszélgetett valakivel-- és annyit nem mondott, hogy foglaljanak helyet, picit várni kell.
Már érkezéskor hoztam magammal egy virágot. 4 nap alatt senkinek nem jutott eszébe, hogy egy vázát adjon a PET palack helyett, pedig állítólag takarítottak is a szobában (ez utóbbinak ugyan nyomát nem láttuk)
Megjegyzem: ez alap lett volna érkezéskor, mikor ott látta a kezemben a recepciós...
A hotelnak fizetős parkolója van. Eleve nagy baki. Ráadásul az amúgy is kicsi belső keretet használják parkolásra, és a gazdasági bejárat is ugyanez. Folyamatosan zavarva a vendégek pihenését. ( Pl: kora reggel a fém ruhatároló kocsikat itt tologatják ki-be)
Étterem: 3.reggel is ugyanaz a mocskos abrosz volt fent, a kenyereskosáron a damasztkendő anyira koszos volt, hogy sötétszürke(!) -nem cserélték 4 nap alatt-, a kis kiszerelésű mézek a 3.reggel is ugyanúgy ragadtak, kezet kellett mosni miután megfogta az ember, a Dallmayr kávé helyett valami nagyon gyenge minőségű termék volt betöltve a kávégépbe, a felvágottak, szalámik a legrosszabb minőségűek voltak, a személyzet nem szakképzett, az ételek gyenge minőségűek, nincs semmi,ami ételallergiásoknak jó lenne, a meleg ételek már fél7h-kor teljesen szárazak és hidegek -mintha semmi nem lenne friss-, stb..
Reggelinél nem volt pincér, nekem kellett bemennem a konyhába, hogy az általam vásárolt növényi tejet megmelegíttessem.
Egyik vacsora alatt a személyzet halál nyugalommal pakolt a saját tányérjára, és vitte ki magával a vendégtérből. ( ez hatalmas baki)
Szinte könyörögni kellett, hogy kerítsenek egy gyertyát. MIkor a Párom megkérdezte, pofát vágtak, hogy hát megnézik, de nem hiszik, hogy ilyen van a hotelben. (egy egyszerű gyertyáról beszélünk, egy négycsillagos hotelben..)
Szobák: 1.éjszaka lakosztályban- tapéta válik le a falról, egy irtó kicsi zuhanykabin -egy lakosztályban???- ,egyetlen egy pici szappan ill.tusfürdő 2 embernek - sem a mosdónál sem a zuhanynál nem volt folyékony szappan), sem piperekészlet, sem varrókészlet, sem cipőtisztító -ezeket megszoktuk egy négycsillagos hotelnél- és elviselhetetlenül meleg, amin nem lehet változtatni -a személyzet szerint sem. Ha kinyitom az ablakot, irtó zaj van.
2-3.éjszaka: superior szoba- fura módon sokkal magasabb színvonalú, és még olcsóbb is, mint a lakosztály- érthetetlen számomra-, itt is borzasztó meleg volt,bár kicsit jobb. Nem az utcára nézett, hanem a kapura. Vagy a személyzet cigarettázott az ablakok alatt, vagy a kapu nyikorgott...
Wellness: a sószobában pókhálók voltak és a karbantartás teljes hiány amiatt nem lehetett becsukni az ajtót, a medencék nagyon picik és borzasztó klórosak, valamint gyógyvíz egyáltalán nincs egyikben sem. A szauna 4 napig nem működött műszaki okok miatt.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet: Tisztaság: Ár / érték arány: Kényelem: Szolgáltatások: Étkezés: Elhelyezkedés: Elizabeth Hotel további értékelései
2024.08.09csoporttal
Kiváló
Az egyik legjobb hotel, ahol addig jártam. Tiszta szobák. Gyönyörű kert. Nagyon jó wellness. A kilátás és a hely hangulata is szuper. Az ételek nagyon finomak voltak. Egy kis észrevétel, hogy a reggelinél egy kicsit nagyobb változatosság jó lett volna. Személyzet mosolygós, kedves, figyelmes. A...
2024.01.03barátokkal
Átlagos
A szálloda nagyon jó helyen van, a szoba tiszta, kényelmes, recepciós munkatársak nagyon kedvesek, de sajnos az étterem nem hozza a 4*-ot, az ételek ugyan ízletesek, de a választék kicsi, hamar elfogynak, azt nem, vagy csak kérésre pótolják, pékáru nem friss, gyümölcs alig-alig. Wellnes jó,...
2023.10.13családjával
Kiváló
A lehető legjobb helyen fekszik Gyulán, közel a fürdő, közel a vár és közel a sétáló utca. A "megfizethető luxus" pedig azért jellemzi remekül, mert az árai tényleg jók, már a második alkalom akciós és szép wellness részlege miatt pedig luxus az olyan átlag embernek, amilyen én is vagyok.
Az Elizabeth Hotel legnépszerűbb csomagjai
Angyali karácsony
179.400 Ft / 2 fő / 3 éjtől félpanzióval
Élményteli Wellness
91.600 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
Pihentető nyugdíjas hétköznapok
87.600 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
Két ünnep között
107.600 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
Ezek a szállások is érdekelhetnek
Hunguest Hotel Pelion Tapolca
83.220 Ft / 2 fő / 2 éjtől csodás félpanzióval
Silver Hotel Hajdúszoboszló
89.976 Ft / 2 fő / 2 éjtől csodás félpanzióval
Hotel Piroska Bük, Bükfürdő
111.780 Ft / 2 fő / 3 éjtől kiváló félpanzióval