Ebben az esetben az ellátási díj kiterjed mindenféle étkezésre és italfogyasztásra, tehát a reggelire, az ebédre, a vacsorára, az étkezések közötti snaucerekre, nassolni valókra, az alkoholos és alkoholmentes italokra a nap bármely szakában"
Ezzel szemben ez Önöknél a reggeli pezsgő, az ebédnél 12 órától sör, bor, vacsoránál 18 óra után 4 fajta rövid ital fogyasztására korlátozódott! Azt gondolom, hogy ez ellentétes a nap bármely szakára vonatkozó lehetőséggel. További észrevételek:
A bár, amely fizetős volt, 11 órakor nyitott, lehetőség sem volt egy igazi presszó kávé elfogyasztására. A meleg ételek jó estben langyosak voltak, a húsok, halak túlkészültek, szárazak voltak. Többszöri jelzésünkre sem történt semmi. A lecsóról csak azért tudtuk hogy az, mert ki volt írva, egy kotyvalék volt az egész (lehet, hogy Békésben ezt hívják annak? )
A "tükör" tojás sárgája kemény volt, kopogott a tojásban. Talán nem tudják, hogy milyen a tükör tojás. Az első napon kirakott üveges rostos üdítők a 2. napra eltűntek. Nem azért fizettünk, hogy mások ezeket elfogyasszák. A rövid italokat nem a megfelelő pohárba töltötték, és igen szűken lettek mérve, csak kérésre kaptunk normális mennyiséget. A gépi üdítők olyanok voltak, mint a cukros víz, szirupot csak messziről láttak. Az all inclusive részen nem működött a kávé automata, délután egy teát sem lehetett inni, a gépek ki voltak kapcsolva. Senki nem ellenőrizte és követelte meg az Önök által megfelelőnek mondott ruházatot és hogy ki jogosult az all inclusive ellátásra, ezért fordulhatott rendszeresen elő, hogy kék karszalaggal nem rendelkezők foglalták el a helyeket. A szép kártyával fizetőktől is meg lehet követelni alapvető dolgokat. A szálloda jó hírét a szolgálatkész, mosolygós, kedves személyzet emelte minden területen! ! ! ! ! Meg kell Őket becsülni! ! ! Azt gondolom, túl sok a hiba és hogy fenti hiányosságokért egyértelműen a szálloda vezetése felelős. Ez a szolgáltatás nem felel meg egy 4 csillagos szállodával szembeni követelménynek! Azért írtam le fentieket, hogy ezekkel a hibákkal az utánunk érkezők már ne találkozzanak. Várom fentiekkel kapcsolatos véleményüket, válaszukat. Tisztelettel:
Egy csalódott vendég
Hunguest Hotel Gyula válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szíves visszajelzését!
Hivatalos fórumon keresztül elküldtük Önnek válaszlevelünket.
Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. február 19., Értékesítési Osztály, Hunguest Hotel Gyula