A recepción kedves volt a fogadtatás,megkaptuk a mágnes kártyát,amivel nyithattuk a szoba ajtaját ill. a világítást. Csakhogy ,több próbálkozásra sem nyílt az ajtó. Kezdtem magam szégyenleni,hogy még egy ajtót sem vagyok képes, ebben a modern világban kinyitni 63 évesen. A folyosón,mérgelődésim közepette,jött Valaki/később kiderült,hogy egy helyi szerelő volt/megállapította,hogy Új kártyát kell kérnem,a recepción,mert ez nagyon kopott! Kettő napot foglaltunk,ezzel teltek az első percek! " Ez már nem a 80-as éveket idézte! "Na de abban sem volt köszönet,amikor beléphettem végre a szobába! Legalább +40C'volt. Nyugati fekvésű szoba a Dürer szárnyban,várra néző lenne,ha nem takarnák el a fák a várat. A szobában volt légkondi,de nem működött, a nap viszont igen,száz ágra! Újra mérgelődéssel ! telik az idő! Kérdésemre a recepciós azt mondta,hogy nem is fog működni,mert áprilisban,még nem szokott! Gondoltam,ez nem létezik! Nem csak engem érint ez, kellemetlenül,ebben a 9-10 emeletes Hotelben! Elég mérgesnek látszódhattam,mert a szerelő jött és megnyugtatott,hogy nemsokára/még az nap/beindul a légkondi. Anyucika! Te mindig problémázol! Én nem jövök el veled többet nyaralni! -Na de lányom! Nincs igazam? Ennyi pénzt kifizetünk,és ezt kapjuk? Igenis szóvá kell tenni,ha nem jó bánásmódban
részesülünk! Egyébként,minden mással megvoltunk elégedve. Nagyon
jól főz, a Hotel Szakácsa. A svédasztalos megoldás nem az Ő hibája. Én jobban szeretem,ha kiszolgálnak/80-as évek/ Pozitívumnak veszem, hogy lehetett fodrászhoz, kozmetikushoz, pedikűröshöz menni, szállodán belül, de ez a lehetőség 04. 30-val megszünt. Ennek sem fognak sokan örülni! Ha csak 30 évenként tehetem meg,hogy elmenjek 1-2 napra a Gyulai Erkel Hotelbe,harminc év múlva én már biztos nem jövök el a Gyulai Erkel Hotelbe,ha Hungest hanem Hungest lesz! Mérgelődés mentes pihenést kívánok mindenkinek:Anyucika