Első nap egy házaspár mesélte, hogy már előző nap sem működött a jakuzzi, teljesen hideg volt a vize, amit jeleztek is. Másnapra már meleg volt a víz, csak semmi pezsgés nem volt. Következő napon meg már egyszerűen nem lehetett benne maradni 5 percnél tovább, olyan meleg volt. Persze megint nem pezsgett. Holott a jakuzzi melletti tábla azt hirdeti, hogy a víz 30-32 fokos, óránként bekapcsol a pezsgés. Nos, ebből semmi sem volt valós. Egyik nap 20 fokos víz, másik nap kb. 40. Jeleztük a problémánkat az ügyintéző hölgynek, aki azt mondta, hogy nem tud vele mit kezdeni, már 3 napja próbálja megoldani a problémát, de nem tud mit csinálni (nem mellékesen utólag a szállás. hu oldalon olvastam egy 7 hónappal ezelőtti értékelést, ahol szintén azt írják, hogy a szolgáltatások felét nem tudták igénybe venni). Szóval a hölgy tudott a problémáról, de nem szólt. Jeleztük, hogy akkor ebben az esetben, ha nem történik semmi változás, akkor nem szeretnénk kifizetni a hétvégi felárat. Mivel a kupont már kifizette a párom anyukája, ami tartalmazza a wellness szolgáltatásokat is, így abból nem vonható le, szerettük volna, ha legalább hétvégi felárat (4000 Ft! ) nem kell fizetnünk, mivel eleve elhagytuk az apartmant szombat reggel. De a nő teljesen bedühödött. A párom mondta, hogy fogyasztóvédelmet fogunk hívni. Másnap reggel a kulcsok leadásakor hozta magával a tulajdonost is, aki egy arrogáns v. . . . . m [moderálva - a szerk. ] volt. Megkérdezte, hogy mi a problémánk, elkezdtük mondani, de nem is hagyta hogy befejezzük,még mielőtt bármire jutottunk volna, egyből azt mondta, hogy most nem hagyhatjuk el a szállást, mert ő bizony rendőrséget hív, feljelent minket, mert hogy mi mit cirkuszolunk, és hogy "nyomdafestéket nem tűrően beszéltünk az alkalmazottjával", meg megfenyegettük őt stb. Holott ebből semmi nem igaz. Teljesen normális hangnemben mondtuk a hölgynek, hogy mi a problémánk, és oldják meg. Szóval a pasas elkezdett rendőrséggel fenyegetőzni, hogy majd ott ülhetünk egész nap stb. Végül kifizettük a 4000 Ft felárat, az idegenforgalmi adót és két reggeli árát, ami összesen 7800 Ft volt! (nem mellékesen a számlán nem szerepelt a két reggeli ára sem)Odaadtuk a pénzt, és a kulcsokat, és távozni készültünk, mikor a tulaj fel akart tartóztatni minket, hogy ne menjünk sehová, mert épp most hívja a rendőrséget és várjuk meg. Mi persze távoztunk. Hogy lehet, hogy minket ér kár, és még ránk hívná ki a rendőrséget? ? Egy jobb szállodában, vagy normális helyen ha nem kapjuk meg a szolgáltatást, amit kifizettünk, kárpótolni szoktak. MI meg kifizettünk még plusz 8000 Ft-ot, és egy ilyen cirkuszt kellett átélnünk egy "luxus" apartmannak nevezett helyen, ahol még dugó sem volt a kádban, az 5 TV csatornából 3 orosz és szemcsés, és az ágy úgy nyikorgott, hogy majd szét akart esni.