A halandó pihenni vágyó,3 csillagos ellátásra vágyó halandót az első döbbenet közvetlenül érkezéskor éri, 13. 38-as érkezésünkkor a köszönés után elsőként azt tartotta fontosnak közölni a barátságosnak véletlenül sem nevezhető recepciós, hogy 14 órakor lehet csak a szobákat elfoglalni. Nem is ezzel volt a legnagyobb probléma hisz minden tájékoztatón szerepel ez az időpont -mint szinte minden szálláshely esetében viszont eddigi szállodai tartózkodásunk alkalmával más helyeken nem ez volt a legfontosabb közlendő érkezéskor, plusz eddig volt ahol simán vettek fél, sőt volt ahol egy egész órát, hisz valószínű, hogy a szoba akkora már készen van! Rugalmasság,Baranya Hotelben ismeretlen fogalom, mint a vendéglátás is de ezt később kifejtem. Érdekes és eddig az évek során nem tapasztalt dolog volt például, hogy rögtön a „becsekkolás” után azonnal ki kellett fizetni az egész ott tartózkodás teljes összegét! ! ! 13. 57-kor mindez el is lett rendezve, de kulcsot nem kaptunk, hisz még nem volt 14 óra! ! ! A szálloda menedzsmentjének színvonalát és szakmai kvalitásait jellemzi, hogy a foglalásunk 7 személyre szólt,5 perccel a szobák elfoglalása előtt 7 személy 6 napos tartózkodását fizettük félpanzióval erre kaptunk 3 darab 2 ágyas szobát, reklamáltunk. Opció beraknak egy matracot, vagy pótágyat! Pótágyat abba a szobába amely fullon be van rendezve. természetesen nem fogadtuk el erre duzzogva varázsoltak egy 3 ágyas szobát, ide kellett hűtőt, ventilátort, törölközőt, WC papírt mind mind külön kérni. 3 csillag! A terasz alatt elhelyezkedő előtetőn szemeteszsák Isten tudja mióta benne rohadó ételmaradékkal, a korlát rozsdás, régi képcsöves 3 magyar nyelvű csatornát fogni képes televíziókészülékek, fürdőköpeny külön pénzért,3 csillag! A fürdő, mosdó, a csapok, WC kagyló, zuhanyfüggöny centi vastagon a vízkőtől, 3 csillag! Étterem málladozó vakolat, csorba poharak és tányérok, mosatlan csészék, az étteremben rohangáló macskák,3 csillag! Reggelihez, de még a vacsorához se készül teríték, nincs asztali patika, az abroszok,székek tisztasága inkább kocsmai jellegű, sem mint szállodai. Vacsorához nincs víz kikészítve viszont a szálloda bárjának túlárazott italait kínálgatják – lenézően fintorognak, ha nem rendelsz-, viszont ha rendelsz, azonnal fizeted nincs szobaszámra felírás,3 csillag! Összegzés:
-A szobák bútorzata modern és tetszetős, ennyi a pozitívum! Viszont az hogy tévén az M+, TV2,RTL Klub, Minimax és Sport 1-en kívül más nem fogható magyar nyelven vérlázító 3 csillagos szállodában 2018-ban. hogy a fürdő,WC igénytelenül koszos,hogy a szőnyeg évekkel, ezelőtti foltokkal tarkított,hogy a 6 nap alatt egyszer sem cseréltek törölközőt nem tükrözi a csillagok számát. Az étterem,konyha:- Legalább az étel minősége,íze,választék jó látszik hogy ebben az összevisszaságban egyedül a Séf az aki felülemelkedik a káoszon,ő az a személy aki gondolom tisztában van az egész hotel hiányosságaival és ő az egyetlen akiről negatívumot nem lehet mondani,valahol a szakma csúcsán helyezkedik el-szerintem oda van bilincselve a konyhához annyira nem illik ebbe a közegbe. Bár mint felelős konyhafőnök a kézilányok mosogatási módszereit néha néha szemrevételezhetné! Az étterem tisztasága, felszereltsége hogy nincs 10 egyforma csésze, tányér, evőeszköz, hogy nincs megfelelő számú asztali patika, koszosak az abroszok, hull a vakolat hatalmas és vendégként bosszantó hiányosság
Felszolgálók:- Az a káosz, ami a placcon működik fantasztikus, mert működik. Az étteremből hiányzik a felelős, hozzáértő az étteremvezető. A személy, aki koordinálná a munkát így mindegyik felszolgáló 4-szer annyi munkát végez mintha meg lenne szervezve. Ezért feszültek, fáradtak, unottak! Sehol nem tapasztalt dolog például vacsoránál hogy a csévingek már kiürülnek mikor kikerül eléjük az étel nevét tartalmazó tábla. 3 csillag! Szobaasszonyok:- Teszik a dolgukat kevesen vannak hajtják őket,így valahol érthető a felületes munka amely jellemzi őket,ugyanis egyik szobáról a másikra vannak ugrasztva így soha nem érik utol magukat. Wellness részleg, ez legalább jól felszerelt, viszont nincs, személyzet-és van, akinek külön kiszámlázzák, ha nem figyel a használatát-mivel nincs, személyzet nem derül ki, hogy a női WC-ben nincs világítás, hogy az ivókútban nincs víz, hogy a virágok kaspója elrohadt,hogy mozaikkockák hiányoznak balesetveszélyes helyeken,hogy a medencében az ígért élményelemek nem működnek,hogy a lábakkal a csempére hordott víz csúszásveszélyes. Magam részéről hatalmas csalódás rajtam múlna 1 de lehet hogy azonnal 2 csillagtól megfosztanám a hotelt mert ezt így nem lehet,így vendéget fogadni,kommunikálni,ebből élni nem lehet. A héten a recepció mellett elhaladva kizárólag panaszt lehetett hallani…és hogy jó a konyha hogy a Harkány fürdő az út túloldalán van egyszer csak kevés lesz és elmaradnak, a vendégek aztán úgy jár a szálloda, mint a szomszédos Hotel. [moderálva - a szerk. ] Mondjuk megfordult a fejemben az ott tartózkodás alatt, hogy talán direkt ez is a cél, ezért bánnak így a Hotellel és a vendégekkel! Nem tudom hogy a gazda és az igazgató ugyanaz-e,nem tudom van-e egyáltalán igazgató,de ha van az hatalmas szégyen rá nézve,szégyen mert ezt az épületet ezekkel az adottságokkal,kis odafigyeléssel ékszerdobozként lehetne üzemeltetni! Nem nagyképűség de egyik kezem a fenekembe [moderálva - a szerk. ] dugnám akkor is különb üzemeltetője lennék ennek a hotelnek,mert ennél már nincs lejjebb! Én többet oda nem viszem a pénzem,és próbáltam objektív lenni ami szerintem sikerült is ezért nagyon másnak sem ajánlom az már kevés hogy közel van a fürdő!