Jó 2016. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. január 3.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A szálloda megrendelése után sajnos nagyon rossz véleményt hallottunk - ismerősök - a szállodáról. Elgondolkodtunk, mit tegyünk? Az utazás előtt kisebb gondunkkal felkerestük a szállodát, amelyre igen kedves, megértő és segítőkész választ kaptunk. A szállodai tartózkodásunk alatt is ezt tapasztaltuk. Kiemelkedő magatartást tanusitott Beáta a recepción. Hiszem: a ő vendég centrikus magatartása kiemelkedő volt. A Csabi nevű pincér is igen előzékeny, udvarias volt.
Személyzet kissé unott, nem vendég-barát viselkedése, ez különösen a recepcióra jellemző. Többször jártam Harkányban, eddig ehhez hasonló "negatív" hozzáállást nem tapasztaltam. WIFI gyakorlatilag nincs, központi recepció előterében sem megbízható. Termálfürdő belépő a recepción nem...
A szálloda több épületből áll, mi az állítólag felújított, illetve nem olyan régen épülhetett D épületben voltunk. A padlószőnyegek a közös terekben, folyósókon, szobákban borzalmasan koszosak, hatalmas foltok rajtuk. Brrrrr. A frissen átvett szoba fürdőszobájában, a wc kefe tartójában fekália...
Kb.húsz éve járjuk feleségemmel az ország wellnes szállodáit, de ilyen gyenge, igénytelen helyre nem emlékszem. Piszkos, gusztustalan bútorzat, fűtés, takarítás nem volt. Az étterembe hideg volt, csak jól felöltözve ülhettünk asztalhoz. Áporodott zsír szag terjengett. Unott kiszolgáló személyzet...