Jó 2017. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. február 20.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A személyzet a recepción nagyon kedvesek, segítőkészek. Az ételek ízletesek, bőségesek. Amin kicsit lehetne javítani, hogy a szobában bővebb tájékoztatást elhelyezni a széf, az elektromos készülékek üzembe helyezéséről.Továbbá a takarító személyzet nagyobb felügyelete lenne szükséges. Ezek az apró részletek kivételével igazán kellemes helynek tekinthető és fogom ajánlani ismerőseimnek.
A személyzet néhány tagja nagyon kedves volt. Az étteremben egyszer kértem etetőszéket, azt elfelejtette a hölgy. Majd ugyanattól a hölgytől kértem 1 dl ház borát, ő 2 dl-t értett. A jakuzzi elromlott utolsó napon, a lift október 23-a előtt 2 nappal elromlott, azt nem sikerült 3 nap alatt...
wellness reszleg volt a legjobb,azt elveztuk a legjobban de azert ott is eszrevettunk hianyossagokat mint pl a takaritas hianya! Ablakok piszkosak voltak de ez az egesz epuletre igaz.finomak voltak az etelek,bar en mint dietazo nem kaptam eleg odafigyelest, mindenert szolnom kellett,pl.reggelihez...
Amit hiányolok, hogy a vacsorához nem volt víz az asztalon. Ásványvizet rendeltem, a fiatal pincérnő letette a két üveget az asztalra, de nem nyitotta ki. Mivel nekem nem sikerült, meg kellett kérnem, hogy nyissa ki. 4 csillagos hotelben, illene hogy a vendég poharába töltsék ki az italt. Ez volt...