Átlagos 2023. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. április 11.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A szálláson az ellátással elégedettek voltunk, a személyzet készséges. A reggeli bőséges, a vacsora viszont elég szegényes, nincs nagyon nagy választék jóformán kétfogás kőzül lehetett választani. Mivel ünnep volt a húsvéti sonka minden formában megtalálható volt az asztalon. Elegédetlenségünk oka, hogy a pincérnő az italfogyasztásnál eléggé át akart verni, miután reklamáltunk bocsánatot kért és visszaadta a 3760,- Ft-ot. A végelszámolásnál szintén a szobánk számlájára átlalunk nem fogyasztott italok is kerültek. A recepciós hölgy nagyon készséges volt, ő igyekezett korrigálni , elnézést kérni, ö is kellemetlenül érezte magát a történtekért.
A személyzet néhány tagja nagyon kedves volt. Az étteremben egyszer kértem etetőszéket, azt elfelejtette a hölgy. Majd ugyanattól a hölgytől kértem 1 dl ház borát, ő 2 dl-t értett. A jakuzzi elromlott utolsó napon, a lift október 23-a előtt 2 nappal elromlott, azt nem sikerült 3 nap alatt...
wellness reszleg volt a legjobb,azt elveztuk a legjobban de azert ott is eszrevettunk hianyossagokat mint pl a takaritas hianya! Ablakok piszkosak voltak de ez az egesz epuletre igaz.finomak voltak az etelek,bar en mint dietazo nem kaptam eleg odafigyelest, mindenert szolnom kellett,pl.reggelihez...
Amit hiányolok, hogy a vacsorához nem volt víz az asztalon. Ásványvizet rendeltem, a fiatal pincérnő letette a két üveget az asztalra, de nem nyitotta ki. Mivel nekem nem sikerült, meg kellett kérnem, hogy nyissa ki. 4 csillagos hotelben, illene hogy a vendég poharába töltsék ki az italt. Ez volt...