Kiváló 2013. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. november 3.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A szálloda szolgáltatásai összeségében nagyon jók, már többször jártunk itt. Amin nagyon jó lenne javítani a reggelihez tartozó gyümölcslé kínálat, valamint a kávé minősége. Egy 4 csillagos szálloda szolgáltatásába bele kellene hogy férjen jó minőségű (ne cikoria) kávé felszolgáglás és ne olcsó szörpből készüljön a narancslé, mindez felár nélkül. Lehet hogy ez az észrevétel " nevetséges", mégis ahogy észrevettem másokat is zavart. Ezek azok az apró részletek, ami nagyon sokat tud javítani, de ha nincs nagyon sokat ront a megitélésen. Javaslat a vezetőségnek.
A személyzet néhány tagja nagyon kedves volt. Az étteremben egyszer kértem etetőszéket, azt elfelejtette a hölgy. Majd ugyanattól a hölgytől kértem 1 dl ház borát, ő 2 dl-t értett. A jakuzzi elromlott utolsó napon, a lift október 23-a előtt 2 nappal elromlott, azt nem sikerült 3 nap alatt...
wellness reszleg volt a legjobb,azt elveztuk a legjobban de azert ott is eszrevettunk hianyossagokat mint pl a takaritas hianya! Ablakok piszkosak voltak de ez az egesz epuletre igaz.finomak voltak az etelek,bar en mint dietazo nem kaptam eleg odafigyelest, mindenert szolnom kellett,pl.reggelihez...
Amit hiányolok, hogy a vacsorához nem volt víz az asztalon. Ásványvizet rendeltem, a fiatal pincérnő letette a két üveget az asztalra, de nem nyitotta ki. Mivel nekem nem sikerült, meg kellett kérnem, hogy nyissa ki. 4 csillagos hotelben, illene hogy a vendég poharába töltsék ki az italt. Ez volt...