Jó 2014. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. január 5.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Már harmadszor jártunk itt és valahogy megint maradt bennük egy kis hiányérzet, pedig pici odafigyeléssel ezek a dolgok mind-mind orvosolhatók lennének különösebb költségek nélkül. Az első, amit már annyiszor leírtunk és leírtak a TV készülék elhelyezése. Ha azt szakember tette oda ahol van, nagyon sajnálom, a tükör polcának magasságába is lehetett volna a rögzítő konzolt felfúrni. ( A 208 szoba ) a többiről nem tudok nyilatkozni, de az előző esetekben is ezt is kifogásoltuk a szoba széffel egyűt, ami olyan alacsonyan van, hogy testesebb vagy idősebb vendég nem tudja használni csak négy-kéz láb. Az utolsó az étel választék négy csillagnál már nem abból áll, hogy az előző ételeket más sorrendbe kínáljuk és a kiírás szerinti dolognál, ami nem teljesül annak levesszük a névkártyáját. Ügye nem nagy dolgok, és még hozzá jön a bankkártyás fizetésnek a problémája, igaz véletlenül nem bennünket érintett most, másokat, de minket is bosszantott.
A személyzet néhány tagja nagyon kedves volt. Az étteremben egyszer kértem etetőszéket, azt elfelejtette a hölgy. Majd ugyanattól a hölgytől kértem 1 dl ház borát, ő 2 dl-t értett. A jakuzzi elromlott utolsó napon, a lift október 23-a előtt 2 nappal elromlott, azt nem sikerült 3 nap alatt...
wellness reszleg volt a legjobb,azt elveztuk a legjobban de azert ott is eszrevettunk hianyossagokat mint pl a takaritas hianya! Ablakok piszkosak voltak de ez az egesz epuletre igaz.finomak voltak az etelek,bar en mint dietazo nem kaptam eleg odafigyelest, mindenert szolnom kellett,pl.reggelihez...
Amit hiányolok, hogy a vacsorához nem volt víz az asztalon. Ásványvizet rendeltem, a fiatal pincérnő letette a két üveget az asztalra, de nem nyitotta ki. Mivel nekem nem sikerült, meg kellett kérnem, hogy nyissa ki. 4 csillagos hotelben, illene hogy a vendég poharába töltsék ki az italt. Ez volt...