Szörnyű
2017. januárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. január 25.Nem ajánlom a helyet másoknak!
2017.január 20-tól január 22-ig szállást foglaltunk Hévizen a Hotel Amirában amit a Keszthely Tourist Kft müködtet.
A szálloda 4 csillagosként hirdeti magát ajánlja szolgáltatásait.
Családunk számára egy nagyon ,nyugodt kellemes hétvégére lett volna igény egy nagy családi változás miatt. Megérkezésünkkor egy hölgy fogadott minket, azt gondoltuk a recepciósnak valami fontos dolga akadt igy a szállodának egy másik alkalmazottja fogadja a vendégeket.
Ezt a hölgy megjelenése és stilusa miatt gondoltuk.
Elfoglaltuk a szobát ami belépve kellemesnek tünt, de nem lakosztálynak minősithető a méretei miatt. Jobban körülnéztünk és a padlószönyeg kopott koszos foltos, a fal koszos leverődött, a WC papir a WC tartályán mert nincs tartója. Ezek csak igy amik első körülnézésre feltüntek. A Tv-t nem lehetett a távirányitóval kapcsolni, nem volt benne elem.
Ugy döntöttünk kora este nem indulunk másik szállást keresni, majd megpróbáljuk kihozni az ottlétünkből a legjobbat a felmerült problémák ellenére.
A wellness részlegbe egy jégverem hideg folyosón jutottunk el, ami olyan kicsi, hogy nem hittünk a szemünknek.a törölközők foltosak,rongyosak!
De a vacsoránál ért a legnagyobb meglepetés gondoltuk mi....
A csévingek üresen tátongtak, esetleg valami maradék az alján, A pincér szépen lassan sétálgatott és töltögette az ételeket, mert a vendégek szóvá tették, hogy szeretnének vacsorázni.
Két féle leves volt a kinálatban az egyik ehető a másik valamilyen leveskockába főzött zöldség. Három féle másodikból az egyik ehetetlen volt,mert a zsemlegombóc szénné volt égetve.
Az éjszakát szinte végig ébren töltöttük, mert a férjem ahogy picit is megmozdult ugy recsegett az ágy, hogy az egész szálloda hallotta. Reggel szóltunk intézkedtek és kijavitották, de felajánlották,hogy egy másik szobában megnézik mennyire recseg és ha kevésbé mint a miénk költözzünk át oda!????
A reggelinél jött a következő sokk. Leértünk és nem volt mit reggelizni. Egy hölgy pont távozóban kabátban szatyorral a kezében sétált át az éttermen???, majd egy idős hölgy ugy hetven év körüli kardigánban,cicanadrágban próbált valami ételt a vendégek elé rakni. Nem gondoljuk,sok-sok tapasztalatból tudjuk, hogy egy 4 csillagos szállodában egy reggeliztető nem egy idős hölgy kardigánban cicanadrágban! De amit csak lehetett megtett és hozta készitette az ételeket,hogy ne maradjon senki éhen.
Délután 1/2 5 körül mentünk a wellnessbe és csak a sötétséget és pár vendéget láttunk várakozni,hogy hátha történik valami. Kerestem valakit aki nagy kegyesen beüzemelte a wellness részt. A wellness egyébként reggel 10-től délután 1/2 1-ig és délután 1/2 4-től este 8-ig tart nyitva. Akkor 1/2 5 -kor miért nem volt még használható?, a viz jég hideg volt, a tepidárium nem volt felfütve. Egyszóval élvezhetetlen volt, a szaunákban lehetett felmelegedni.
A vacsoránál egy ujabb sokk ért bennünket. A zöldségkrémleves olyan volt mint a mosogatólé, de valóban olyan, a raguleves meg olyan sós,hogy ehetetlen szinte. Töltött csirkecombot választottunk amiről kiderült, hogy valami farhát része a csirkének, de nem a combja az biztos ezt már le is fotóztuk. A csévingek most is ugyan ugy üresen tátongtak többször szólni kellett,hogy szeretnénk vacsorázni, erre a felszolgáló hölgy kinevetett minket.Én kicsit mérges lette, és mondtam neki ne nevessen mert nincs rá semmi oka, nem vicces ez a helyzet inkább komikusnak mondható.
A vacsora végén mikor a vendégek felmentek a szobájukba én vissza mentem a recepcióra,hogy megkérjem a recepcióst,hogy reggel mikor távozunk a szálloda döntéshozó főnökével szeretnénk beszélni.Recepciós a felszolgáló hölgy volt és mondta, hogy reggelre a Norbert ur ott lesz aki a tulajdonos. Reggelinél már minden rendben volt a Norbert ur is részt vett a reggeliztetésben. A reggeli végén megkértem jöjjön fel a szobánkba, hogy a sok felmerült kifogásunkat elmondjuk és meg is mutassuk neki. Helyette először a felszolgáló hölgy jött,hogy mondjuk el a panaszainkat. Ezt megtettük és ő közölte, hogy igen sok mindenben igazunk van, de ez egy "PICI 4 CSILLAGOS" szálloda. Ez vajon mit jelent?, ilyennel még sehol soha nem találkoztunk, hogy pici 4 csillagos az elmúlt 1 hónapban ez volt a 3-ik 4 csillagos szálloda ahol jártunk, de ez még a nagyon apró 4 csillagot sem üti meg,sőt semmilyen csillagot.
Végül feljött a tulajdonos, bármit mutattunk és mondtunk mindenre tagadólag válaszolt és csak azt hozta fel,hogy az ágyat megjavitották. Megjavitottk, de igy kis sem lett volna szabad adniuk!
Megmondtuk, hogy a 98200 Ft-ot nem fogjuk ezért a szolgáltatásért kifizetni,és ha nem tudunk egy elfogadható összegben megegyezni feljelentjük megtévesztésért.
Azt mondta fizessünk amennyit akarunk,csak irjuk alá,hogy nem fogunk semmiféle hatósághoz fordulni és vizsgálatot kérni a szálloda ellen. Errre nem voltunk hajlandóak, leirtuk a panaszainkat amit ő átvett aláirt és oda irta a megjegyzését. Kifizetünk 70000 Ft-ot és két órás tortura után távoztunk.Akár fizetés nélkül is távozhattunk volna ha aláirjuk az általa kért nyilatkozatot, hogy nem fogjuk bejelenteni a megfelelő hatóságokhoz. Ugy gondolom ez nem véletlen,van mit takargatni és félni a hatóságoktól.
Estefelé kaptunk tőlük egy levelet amit mellékelek amiben elnézést kérnek.
Véleményünk szerint ez a szolgáltatás amit itt kaptunk maximum egy kis vidéki panzióba elfogadható, az annak megfelelő árakon. De embereket igy megtéveszteni és becsapni nem hiszem,hogy illő és etikus.
Gondolkodunk az ügy jogi útra való terelését mert, jó lenne ha más embereket akik pihenni kikapcsolódni mennek nem érne ilyen drasztikus mellbevágó meglepetés.
Felvettem a Magyar Szállodák Szövetségével a kapcsolatot, de sajnos nem tudnak segiten, mert ez a szálloda nem regisztrált tagjuk, és nem tudják kivizsgálni ezt az ügyet.Jelenleg a Zala megyei Kormányhivatalnál tartunk.
Mindenki nézzen utánna hol foglal és nem csak ugy oda van ragasztva a ház falára 4 "pici" csillag!
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet: Tisztaság: Ár / érték arány: Kényelem: Szolgáltatások: Étkezés: Elhelyezkedés: Amira Boutique Hotel Wellness & Spa további értékelései
2022.08.12a párjával
Átlagos
A Pihi Pakk élménycsomag keretében kerültünk ide. Már többször voltunk Hévizen, ezért azt gondoltuk, hogy egy boutique hotel kellemes lesz. Nagyon csalódtunk a szállodában. Az idősebb repeciós, egyben főpincér kivételével minden lepusztul volt. 4 csillagos minősítés szerintünk még a 3...
2022.03.22gyerekekkel
Kiváló
Tisztában voltunk a cím alapján, hogy egy kellemes sétával érhetünk a szállásunkra. Gyönyörű környezetben, hangulatos, szép a hotel. Remek személyzettel, finom, bőséges ételekkel. Csendes, hangulatos, kényelmes.Február elején voltunk, tehát a a szállás kertjét nem élvezhettük, de szándékunkban...
2021.07.03a párjával
Szörnyű
Több napot szerettünk volna itt tölteni de egy nap után távoztunk a szállodából. A katalógusképek nem a mostani állapotokat mutatják. A bútorok kopottak, a WC nem használható nincs víznyomás. A zuhanyzó egy borzalom letört szappantartó a vízszabályzó hibás volt. A dolgot tetőzte hogy a...
Ezek a szállások is érdekelhetnek
Holiday Club Apartman Hotel Hévíz
55.000 Ft / 2 fő / 2 éjtől reggelivel
154.710 Ft / 2 fő / 3 éjtől bőv. félpanzióval
85.000 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval